lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Ungene våre er forsikret gjennom posten ved at barnetrygden går inn på konto der, barnas trygghetskonto. Samboern har også forsikret de gjennom noe annet, er ikke sikker på hva det er, men det kommer regning i posten hver måned. Jeg er bare forsikret gjennom fagforeningen som jeg nettop har meldt meg inn i. Samboern er forsikret gjennom nordea mener jeg det er.
NoDoubt Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Gubben har uføre forsikring, døds og diverse. Jeg har bare døds forsikring da jeg til dags dato bare har fått avslag på alt annet. Barna er og forsikret mot sykdom, død og diverse.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Ja vi er forsikret alle her i huset:)
metaMORfose Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Vi er også forsikret alle sammen. Godt forsikret.
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Barna er godt forsikret i aec eller ace kanskje. Blander alltid. Jeg driver gården og er forsikret både som bonde og i bondelaget som jeg er organisert i. Sambo driver eget firma og er forsikret i det. I tillegg har vi noen forsikringer i banken og vi har gjensidig dødsforsikring på hverandre. Hvis sambo dør får jeg utbetalt 1,5 mill jeg og hvis jeg dør får han 1 mill. Det er en dyr forsikring, men jeg syns den er nødvendig. Vil gjerne kunne sitte på gården hvis tilfellet skjer.
1prinsesse+1i magen Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Jeg har foreløpig bare gjeldsforsikring på meg selv, men lillemor er godt forsikra!
konvall Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Alle vi er forsikret. Min samboer og jeg er kryssforsikret også, siden vi ikke er gift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå