DevilDoll © Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Jeg var selv med innimellom som liten,når en tropp i en by i nærheten hadde plass til meg,og jeg syns det var veldig moro og lærerikt. Har noen barn der,og hvprdan syns de det er ? Og hvor gmale er de når de begynner med det evt?
tvkrus Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 jeg er speider leder i NSF. noen grupper tar ifra 6år og andre 8år se på http://www.speiding.no/ Jeg er/ har vært med siden jeg var ca2år min bror begynte pappa i foreldrlaget. begynte selv da jeg var gammel nok. og vil altig være speider det en spesiel steming på leir sitte ved et bål en med folk du kjener og ikke kjenner å skravle om alt å ingen ting er et spesielt felleskap
DevilDoll © Skrevet 6. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2008 Tusen takk for svar og link;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå