Gå til innhold

Noen som har barn i speideren?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var selv med innimellom som liten,når en tropp i en by i nærheten hadde plass til meg,og jeg syns det var veldig moro og lærerikt.

Har noen barn der,og hvprdan syns de det er ?

Og hvor gmale er de når de begynner med det evt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er speider leder i NSF. noen grupper tar ifra 6år og andre 8år

 

se på http://www.speiding.no/

 

Jeg er/ har vært med siden jeg var ca2år min bror begynte pappa i foreldrlaget. begynte selv da jeg var gammel nok. og vil altig være speider det en spesiel steming på leir sitte ved et bål en med folk du kjener og ikke kjenner å skravle om alt å ingen ting er et spesielt felleskap

Skrevet

Tusen takk for svar og link;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...