Gå til innhold

mini fras

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

står det på høyre siden her.

Spiser dere frokostblanding?

Vi gjør det ikke noen av oss. Kjøper innimellom noe fordi ungene har sett reklame, og kommer med ønsker, men det blir somregel bare liggende i skapet til noen kaster det når det er blitt gammelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser ikke det vi heller.

Men eldste elsker å få havregryn i youghurten. Hos mormor må hun alltid ha havregryn og cultura.

Men havregryn er jo sundt da:-)

Skrevet

Barna får kjøpe seg en pakke med honni corn inniblandt, men ellers spiser vi ikke noe særlig frokostblandinger.. kjøper sjelden en eller frokost blanding til meg selv, men blir ikke så ofte..

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Minifras scora brukbart på testen til F&B i siste nr, så da jeg fant på tilbud kjøpte jeg et par pakker.

Men de ble altfor populære=) Greit at det er bra med fiber og lite sukker i dem, men når det skal spises til frokost, kveldsmat og helst formiddagsmat også så blir det noget ensformig. Så nå blir det pause=)

Skrevet

Kjøper froksosbalndinger til barna og meg selv ja, går på alt mulig rart fra Corn flakes til honni corn... kjøper så fort det er tomt så har alltid en pakke i skapet, men vi har en pakke veeeeeeeeeeeeeldig lenge, og det går i rykk og napp om det spises mye eller ikke...

Som sagt tidligere, ting som barn er vant til, blir ikke så sepennende i lengden.....

Skrevet

Disse minifrasene er i følge bladet Foreldre og Barn sunne da de inneholder 77 % fullkorn, og lite sukker.

Kjøpte en sånn pakke til ungene nå i helgen, og de falt skikkelig i smak :)

Skrevet

Jeg pleier bare å gi havregryn, firkorn eller go'dag. I allefall ikke de "dessert-blandingene". Etter testen i F&B ville jeg teste mini-frasene og de var fine de og falt i smak hos gutten vår på fire.

(tenk for et økt salg minifras har pga den testen!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...