Gå til innhold

Noen uærlige sjeler her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør bare fordi jeg er veldig nysjerrig. Har opplevd endel på forsjellige arb.plasser jeg har hatt. Har hatt et par kollegaer som har fått både betinga og ubetinga fengsel for underslag.

Noen som har stjålet fra jobb før? Snakker ikke om en liten tyggis liksom, men penger, klær, matvarer og alkohol ol.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nopp. Men meldte sjefen for det

Skrevet

Nei, aldri! Kunne ikke falt meg inn!! Men jobbet to ulike steder da jeg gikk på vgs og høyskole. Begge plassene ble god kollega tatt for det! Ble like skuffet hver gang!!! Ikke skjønner jeg at det er mulig å synke så dypt, og ikke skjønner jeg at vi andre ikke merket noe!!! Personlig tragedie er vel det mest passende utrykket...

Skrevet

Nei, av prinsipp aldri, men siden jeg jobber i helsevesenet vet jeg alt om folk som rapper "tyggis", ganske komisk egentlig at folk gidder å stjele plaster, såper og kremer, spesielt med tanke på at det gjerne ikke ar av spesielt høy kvalitet heller. Eller post-it lapper da, hihi, personlig klarer jeg meg fint uten disse rekvisttene og kunne aldri følt meg berettiga til en helsevesen krem eller shampo på mitt eget bad. Anser det som flaut å rappe sånn dritt!

Skrevet

Jeg er ikke alltid ærlig, så sånn sett en uærlig sjel, men stjele gjør jeg ikke.

Skrevet

Ja, det har jeg gjort. Men ikke noe som er havnet på rullebladet....Aldri blitt fersket!!

Skrevet

Har knekt en kjeks da jeg jobbet i kaffebar og registrerte den som svinn, slik at jeg kunne spise den:) Spiste den med god fornøyelse. Var litt sur på sjefen. Ja jeg vet, er en uærlig sjel og skal aldri gjøre det mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...