Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Tror ikke noen skal bekymre seg for å komme til et skittent hus her i gården i hvertfall, hehe;) Herregud som jeg har vaska ned.. Hele kjøkkenet, bad, vasker puter, tepper og jeg rydder som en gal. Dette må være det de kaller redebygging i hvertfall, hehe! Blir nok sikkert ikke gjort så mye med det første etter fødselen, så det er jo like greit det;) Andre som har fått denne trangen til å gjøre alt klart? Kun 4 uker igjen nå!
Dr Mcstuffins Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Har trangen til å komme i orden. Men den sloss stadig med latskapen :-/
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2008 Hehe okey. Er ekstremt rastløs av meg og klarer ikke bare ligge på sofan og daffe. Da må jeg heller gjøre en del først, og så ta en daffings på sofaen etterpå Er litt kontrollfrik på å ha ting i orden, men såååå rydding har det aldri vært her - eller rent for den saks skyld:P Pleier ikke akkurat vaske ned hele innredninga innenifra og ut til vanlig, hehe..
Reiki 73 Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Jeg har gjordt så mye husarbeid de siste ukene at mannen min har bedt meg om å ta det litt rolig :-D Jeg vasker gulv og støvsuger, rydder, støvsuger igjen og rydder mere... og vasker halve maskiner med klær . i tillegg har jeg bakt flere ganger... haha, synd det går over. 7 dager igjen
temine Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Har så lyst så lyst, men bekkenløsnigen min setter meg ute av stand til det. Vasker litt klær da, og ett par skap hver dag. Har begynt på julegaveproduksjon og, og syr en mengde klær til tuppa mi. Gutteklær til han som kommer er det værre med. Tulla er storfornøyd med ett skjørt eller en kjole hver dag da;)
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Her er det det samme som hos temine over. Det klør i fingrene etter å få gjort unna ting, har masse ryddeprosjekter på gang, men bekkenløsninga stopper alt. Tar litt og litt, rydder og vasker og gjør i stand til lillebrors ankomst:-) 5 uker igjen nå!
Reiki 73 Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 har og slitt litt med bekkenløsning, da gjorde jeg husarbeid i sakte kino med masse pauser.. klarer ikke å sitte stille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå