Trebarnsmamma30 Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Hvor ofte er det vanlig å gå? Er det vanlig å treffest privat også etterhvert? Her er det kun barselgruppe hver 2 mnd, og folk treffest ikke ellers..
Gjest Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Her treffes vi på helsest. 3 ganger og så er det opp til oss. Er vel bare å spørre om de vil gå tur eller noe, det?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Kommer rett og slett an på om man liker hverandre tror jeg. Her møttes vi litt sporadisk første året. Etterpå har jobben tatt oss.
Gjest Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Vi har fått 2-3 treff på helsestasjonen, med jm/hs/fysiterapat og etter det må vi avtale treff selv. Men det er småbarnstreff på to bydelshus i bydelen på mandager og fredager, men det er ofte dårlig oppmøtte der. Du kan jo spørre de i gruppa de om de vil være med å trille tur, gå på kafe eller møtes hjemme hos en av dere?
Trebarnsmamma30 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2008 Har bare vært på treff en gang med Elias da, så vet ikke hva som skjer videre, men med storesøstera gikk jeg hver 2.mnd til de var 1 år. Men det var ingen som tok initiativ til å treffes utenom. Virker bare som det er vanlig å treffes ellers også når jeg leser rundt:) Men noen må jo ta initiativet, og det er vel ikke alltid kjemien stemmer mellom folk heller.
Helene <3 Sarah Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Vi traff hverandre hos HS 1gang i mnd til de ble 1 år...
Gjest Skrevet 7. september 2008 #7 Skrevet 7. september 2008 Etter en gang på helsestasjonen traff vi hverandre en gang i uka frem til barna var 1år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå