lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Og har dere noen brettspill? Tenker de fleste har yatzy, kort og ludo. Vi har Risk i tillegg til de andre. Vi spiller ikke noe særlig ofte, Tror vi har spilt Risk 2 ganger i løpet av de siste 5 årene. Spiller kort med guttungen inimellom, og vi har vel spilt noen ganger alle sammen. Yatzy tror jeg vi har spilt 1 gang alle sammen. Ludo har vi ikke spilt. I tillegg har vi nok noen andre spill i skapet, spillmagasin med de spillene som hører til der, og guttungen har noen "barnespill".
NoDoubt Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Både jeg og gubben kommer fra spille familier. Mest kort og yatzy. Før vi fikk barn spilte vi flere ganger i uka og gjerne hele helgene. Nå blir det sjeldnere dessverre. Men er det godt vær så tar vi gjerne yatzyen ut på terrassen om kvelden når barna sover. Vi spilte mye Risk med et vennepar før. Spiller ikke mye med barna. Eldate er 4 år og interessen er ikke på topp enda. Blir "fisken" eller lotto med henne en sjelden gang. Men jeg elsker å spille:-) Har bowling turnering på nintendo wiien med noen naboer av og til. Det er kjekt:-)
metaMORfose Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Vi spiller også mye spill. Yatzy, kort- og brettspill. Risk spilte vi mye før, nå spiller vi ofte kunnskapsspill med venner. Begge ungene elsker å spille, så vi spiller alt mulig rart.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Ja, vi spiller en del spill.. Kjekt å sitte å spill, kunnskapsspill er er vell det vi spille mest. Men Sequence er også kjempe kjekt å spille.. Med sønnen på 3,5 år så ha vi spilt yatzy..
little old lady hoo Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Vi spiller masse. Med eldstemann (6år) spiller vi: yatzy 10 000 Alias og junior alias i voksne spiller også dersom det passer slik, og det går i bølgedaler. Nå for tiden er det scrabble og settlers som blir mye spilt, men vi spiller og mye TP og fantasi o.l.
little old lady hoo Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Vi spiller masse. Med eldstemann (6år) spiller vi: yatzy 10 000 Alias og junior alias Millionær Kahlua (?) kort Hele familien (barn på 4 og 6): Jakten på den forsvunne diamant Junior Alias Spøktrappan Vi voksne spiller også dersom det passer slik, og det går i bølgedaler. Nå for tiden er det scrabble og settlers som blir mye spilt, men vi spiller og mye TP og fantasi o.l.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Her spiller de voksne spørrespill innimellom og selskapsspill på playstation enkelte helger eller når vi har besøk. Ellers er det yatzy og kort på hytta. Lurer på om jeg skal foreslå klespoker for samboer'n snart Har kjøpt inn noen barnespill til plutten så jeg håper han vil like det når han blir litt eldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå