Gå til innhold

Flere med jenter på 10 - 11 år her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår er 10 1/2 og allerede kommet langt i utviklingen synes jeg. Tydelig bryster og hår nedentil. Er vel også på tur under armene. Jeg synes det er tidlig, men det finnes vel kanskje noen flere der ute som også er tidlig? Hun er vel ca. 1.47 m høy og tynn. Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en datter som blir 10 i Oktober og hun har ikke antydning til noe.. Verken bryster eller hår. Men, jeg ser at noen av de andre jentene hun leker sammen med begynner å få litt antydninger til bryster i hvert fall. Jeg vet ikke helt hva som er vanlig jeg.

Skrevet

Har en jente som blir 10 i Desember, og hun har ikke antydning til noe. Datteren til venninnen min, beg å utvikle seg i 10-11 årsalderen. Veldig forskjellig det der.

Men ofte starter jenter utvikling omtrent på samme tid, som deres mødrer. Så om du var tidlig, så er det stor sjangs at ungene også er det.

Skrevet

Min 11-åring har fått begge deler, hun er forresten 11, 5 år. Allerede da hun var 9,5 klagde hun over vondt i puppene, og fikk små kuler. Det syns hun var skummelt. Det har gått veldig gradvis, og nå har de fleste jentene i klassen fått litt bryster. Det andre har jeg ikke studert.

Skrevet

Har ikke jenter selv, men husker fra meg selv at jeg fikk mensen dagen etter at jeg ble 11 år, og da var jeg allerede ganske utviklet :-P

Var lang for alderen da, så det henger vel ofte sammen. Var like høy da jeg var 12 år som jeg er i dag (1,72) He he.

Skrevet

Snuppa her er blitt 14,5 år alt, men hun var kommet langt i utvikling og fått mensen da hun var 10 år.

Men som spetakkel skriver, har gjerne en sammenheng med barnets størrelse. Snuppa er nesten 180 høy nå,

og var ved 10 år 175cm. og 65 kg.

Skrevet

Har ei på 10 år som er i puberteten, syns det er tidlig ja. Håper ikke det går ut over lengdeveksten hennes, at hun er ferdig utvokst som 12 åring og da kanskje bare 150.

Er redd for at hun skal få pes på skolen pga dette, håper ikke det, men unger kan jo være nådeløse. Ikke noe særlig å være først eller sist når det kommer til sånt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...