Gå til innhold

Noen som har prøvd lenger enn 2år her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært litt koselig å kunne prate med noen som har prøvd like lenge som oss:o) Kansje vi kan dele noen erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, desverre :( Har prøvd i 3 år. Denne pp'en går jeg på Grysoms coctailkur + akupunktur. Jeg er 8 dpo i dag.

Enn du? Hva er din plan denne pp'en, og hvor i syklusen er du?

Skrevet

Jeg venter TR om litt over en uke.. Denne mnd har jeg ingen plan, for begynner å bli litt lei.. Men enten neste mnd eller etter jul er det full kjør med utredning og hjelp fra legen:)

Skrevet

Off ja, det er til å begynne å grine av. Vi prøvde (men ikke mye) i 2 år. Dvs, testet aldri (hverken EL el grav), prøvde ingen kjerringråd, pratet ikke om det osv. Vi hadde blitt enige om det. Ikke stress, hører en jo stadig vekk. Først da jeg fikk positiv grav test i aug i fjor (mistet dagen etter) gikk vi virkelig inn for på prøve. Så siden da har jeg tempet, testet etter EL, prøvd div kremer, hostesaft, grapefruktjuice, babyklister, sex hver dag, annen hver, kun en gang på EL dagen...you name it!

Ingenting har funket til nå. x fingrene for planen vår nå ;)

Hele poenget med denne bablingen min skulle være....jeg vet hvordan du har det, og hvordan det er å ikke gidde prøve en gang!

Masse lykke til - håper det er VÅR tur snart!!!!!! :o)

Temper du forresten? Det er veldig lurt, for da vet du i det minste om du har EL eller ei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...