Gå til innhold

Liker der Mumi trollet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg likte det ikke som barn, og syntes ikke det er noe kjekt nå. Klarer og se på alt som barna sitter og ser på, syntes det er viktig at vi sitter sammen med barna når de ser filmer. Men akkurat Mumi kan jeg styre min begeistring for..

Og nå har gutten min og jeg begynt på "den store mumi boka", og skal visst lese i den hver dag helt til vi har lest alt. Men heldigvis likte jeg bedre å lese om dem eller se på dem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mummi er helt greit - men GNOTTENE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÆSJ BÆSJ!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ok, en lite moden kommentar. Det er så sterkt jeg kan si det uten å bruke hate-ordet!

Skrevet

Mumitrollet er helt ok, begynte en gang på den store mumi boka for guttungen da han var i ca 3 års alder, må si jeg var ikke kommet særlig langt før jeg ikke giddet mer, syntes det var så mye rart i den om jeg ikke husker feil.

Skrevet

Likte ikke de da jeg var barn, liker de litt bedre nå, men ikke så mye...

Skrevet

Jeg liker ikke mumitrollet. Heldigvis er ikke barna heller særlig begeistret for det!

Skrevet

Jeg syns mummitrollet er kjempekoselig, likte det veldig godt som barn og har gode minner fra det, snuppa mi liker også mummitrollet veldig, det er koselig :)

Skrevet

Jeg setter ikke akkurat på Mummifilm når barna er i seng, men kan godt se det på barnetv. Alså med barna he he =)

Bare jeg slipper teletubbies, pippi og sabeltann så er jeg ganske fornøyd faktisk!! =)

Eller irriterer meg også litt over at sambo sitter og ser "tjorven og båtsmann" eller hva det heter og pippi og slik når barna ikke er der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...