NoDoubt Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Hele familen. Stopte ved parken og ga endene mat. Det kom 3 andre gående. Hun ene stopte opp og små snakte litt med oss om endene, parken o.l. Det kom fram at hun ikke var herfra. Jeg spurte da om de var på tur her. "Vi er her for å snakke om Jesus. Landseminar." Må ærlig innrømme at jeg ikke liker når folk sniker seg innpå oss sånn for så å begynne å preke om Jesus. Hva syns dere om sånt? Vi gikk ganske fort og hun sa da "Husk at Jesus vil bli kjent med deg". Da tenkte jeg med meg selv at den Jesus jeg har hørt om kjenner alle og er glad i alle. Off, jeg liker ikke sånt! Blir ikke tur i parken i morgen for å si det sånn. Vil jeg høre om Jesus så kan jeg oppsøke det selv!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Nei, liker ikke det jeg heller. Vet godt hvor kirken er om jeg har lyst å høre om gud, selv om jeg ikke er der noe særlig ofte, blir bare ved barnedåp og komfirmasjoner.
metaMORfose Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Nei, sånt har jeg ikke noe til overs for. Jeg pleier å sette dem ganske godt på plass hvis de kommer bort. Når de kommer på døra, da er jeg ikke nådig.
NoDoubt Skrevet 6. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2008 Blir bare med barnedåp og konfirmasjoner her og. Jeg blir faktisk litt provosert. Snike seg innpå sånn... Hun snakte ikke med oss bare for å små prate. Hun gjorde det for å komme inn på sin tro. Tror neppe hun hadde likt at noen gjorde det med henne....
NoDoubt Skrevet 6. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2008 Jeg hadde veldig lyst å si hva jeg syntes om det men syntes ikke det paste da barna var med. Småbarns famile var kanskje et godt "bytte".
metaMORfose Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Sant nok, når barna er der så er det ikke så lett. De er søren meg sleipe!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Jeg er nå så dum at når de kommer på døra sier jeg takk og ja, jeg skal se på det, før jeg lukker døra og kaster papirene i papir søpla rett innenfor ytterdøra. Burde kanskje begynne å si at jeg er overhodet ikke interessert, så slutter de kanskje å komme? eller gjør de det?
metaMORfose Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 Å ja, ryktene går i de miljøene også )) De to første årene vi bodde her kom de, og jeg diskuterte dem ihjel hver gang. En gang så hadde jeg ikke tid til å diskutere for vi skulle avgårde, så jeg sa bare at jeg ikke var interessert. Da setter den ene damen beinet i døra, så jeg ikke får lukket. DA skal jeg si dere det kom mørke skyer over huset vårt. Så utrolig frekt. Det var siste gangen de var her.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 nei sånn liker jeg ikke i det hele tatt. liker heller ikke når de kommer på døra. sist gang de var her. så sa vi gansge raskt at vi ikke var interesserte, da hadde de følgt etter oss de siste metrene til huset etter vi kom hjem fra laaange spasertur. Vi ville inn, spise og drikke masse. Så vi sa klart nei og prøvde å lukke døren. Men da begynte de og snakke med barna. Spurte dem hvor vi hadde vært på tur osv.. Da ble jeg skikkelig provosert.. Men vanskelig å si noe når små barn står der.. og de atpå til får fortelle alt de har sett og opplevd..
NoDoubt Skrevet 6. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. september 2008 Jeg syns det er frekt! Og dette irriterer meg faktisk mer og mer. Snike seg innpå sånn når vi er på tur med barna. De små snakte litt med dem og før de kom til Jesus greia. Må kanskje ta meg en tur i parken ALENE i morgen! Grrrr....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. september 2008 #11 Skrevet 6. september 2008 Ja kanskje vi skal troppe mannesterke.. eller damesterke blir det jo, alle fra bam og ta de ett tak.. Synes også det er veldig frekt.
NoDoubt Skrevet 6. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. september 2008 Hehehehe;-) Jeg får oppsøke dem i morgen å si:" Jeg kommer på vegne av alle bam damene.." Hehehehe;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå