Gå til innhold

Stakkars gullet mitt har så høy feber.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt 39,5 i to dager nå. Tempen går fint ned med paracet og hun spiser stort sett greit og er i greit humør.. Holder på med en jeksel i overkjeven, men gir det så høy feber, da? Er litt redd det kan være noe med ørene.. Da vi var på ettårs kontroll så legen noe rødt i ørene, men sa det ikke var noe å gjøre med, og at vi skulle bare gå til fastlegen og måle trykket ved leilighet.. hmm...

Hva for noe annet kan gi høy feber og ikke så mange andre symptomer..? Hun har vondt når hun prumper og bæsjer forresten.. :(

(skulle ønske jeg hadde jobbet på barneavdeling nå, gitt..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uf,det vet jeg åssen er ja, og det er ikke noe moro når de små har vondt.

men det kan nok stemme at det er tennene som gir feber, og at de blir fort såre i stumpen.

prøv å hold feberen nede med stikkpiller,så går det nok over skal du se.

om hun får øreverk,så begynner ho nok å ta seg til ørene, og kanskje bli rød og varm i kinnene og rundt øret.

lykke til da:-))

Skrevet

Det er feber som bringer frem tenner ikke omvendt. Om barnet har feber i mer enn 72 timer skal det sjekkes av lege!

Skrevet

ok,takk for rettelsen Expat, var egentlig det jeg viste, men jeg tenkte meg ikke om....

så er enig med deg ja...

Skrevet

Ja, vi tenkte å stikke innom legevakten i morgen hvis det ikke bedrer seg.. Men har lest litt om den 4. barnesykdommen og det kan jo kanskje være det også.. Men det vet man jo ikke før utslettet kommer.. Tror jeg stikker til legen likevel. Greit at ørene blir sjekket uansett, synes jeg.

Skrevet

Svært sjelden, med jeksler som blir betente pga frembrudd, DA kommer det av og til feber. Men da er det drama i kjeften da! (Har prøvd det i voksen alder AUUU).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...