Gå til innhold

Du og din kjære..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ler dere mye sammen?

Vi ler nemlig veldig mye sammen, og da jeg fortalte det til ei venninne så sa hun at det ikke var normalt etter å ha vært sammen så mange år. Hehe

Kanskje ikke, men vi gjør det. Latterkramper er omtrent dagligdags her hos oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ler sammen men sjelden på latterkrampe stadiet.

Sitter mye og sender blikk til hverandre når barna gjør noe morsomt. Når de gjør sånne ting som hele personligheten stråler ut av.

Skrevet

Vi ler masse sammen. Av hverandre og til hverandre. Og masse av ting på tv og som barna har funnet på og sagt.. Vi har vært sammen i snart 8 år og ler like mye enda. Av og til så ler vi så vi ikke greier å snakke, puste eller tenke..

*en god latter forlenger livet*

Skrevet

Nei, vi gjør ikke det. Men jeg er vel ikke den som ler særlig av noe.

Skrevet

Haha godt det ikke bare er oss!

Kokkeli, vi ler også sånn som dere. Flere ganger har vi måttet stoppe bilen fordi vi ler så veldig. Mye intern humor, noen ganger må vi også gå fra middagsbordet fordi vi ikke greier å slutte å le.

Ungene har blitt sånn de også. :)))

Skrevet

Ja vi har også skikkelig intern humor. Helt på jordet, men vi elsker den hehe:) Og mannen min elsker å jøgle seg til, og kan si og gjøre de utroligste ting.. Og også sammen med venner kan vi le av han, og mer gjør han seg til med ting og tang.. Da kan vi le alle sammen som vi griner av han..:)

Skrevet

Så gøy!

Min mann er også til å gjøre seg til, han "danser" en veldig morsom Michael Jackson, særlig på fest, men like gjerne på søndags morgen. Da ler jeg så jeg griner.

Jeg er av den typen som har løstenner i lomma, eller parykk i veska. Kan plutselig gå inn i stua og sette meg med et eller annet. Da ler de godt. Gjør det på jobben også, går inn på en avdeling mens de spiser og utgir meg for en gammel kone, f.eks. og spør mange rare spørsmål.

Med rekvisitter er alt moro!

Må jo si at det er en befrielse å le. Noe så herlig!!!! Og for en ting å ha sammen. :)))

Skrevet

ja, vi har da en viss humor vi også... ler sammen og med hverandre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...