Tuttelure Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 magen er ofte stram. men merker ikke at den strammer seg ovenfra og ned slik som jeg hører at kynnere kjennes. har kjent en ubehagelig følelse i magen de siste dagene men. tyngre å puste, blir småuvel og kjennes som magen sprenges (?).. vanskelig å forklare..
3smånå Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Jeg hadde ikke kynnere i det hele tatt da jeg var gravid, så da jeg fikk rier trodde jeg at det var kynnere siden "alle" snakket om kynnere hele tiden.
Herkules Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 kjenner ikke kynnere jeg heller, men har vist for de ble reistrert på ctg på sykehuset
mamarama og lille banan Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 hei! jeg er 33+3 uker på vei, og har heller ikke vært plaget med kynnere. jeg har kjent fra utsiden at magen har blitt hard, og følt noe stramming. men det er ikke alltid jeg kjenner de heller. men i dag hadde jeg min første ubehagelige, nesten vonde kynner. den varte også i noen minutter. jeg regner med det hører med til modningen nå så nærme termin. har også begynt å kjenne noe stikninger og mensmurringer, men det er ikke vondt. vi er vel bare heldige som slipper så lett unna
Røde Sonja Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Jeg er 2. gangs fødende, kommet til uke 38 og har ikke merket så mye som et lite kynn en gang... Har nettopp vært ute å stablet ved. Hadde stikkinger i skjeden ( vet ikke helt om det var i selve skjeden, det kjentes slik ut.. ) i uke ca 34-35, men det gikk over. Siden har ikke jeg kjent noe. Er ikke så fryktelig klar for å gå over termin, men kan vel ikke godt begynne å trykke bare fordi datoen er der heller. Man må vel ikke ha kynnere? Får håpe jeg har en hemmelig\skjult modning på gang. Er helt klar for å gå i dongeri bukser, ligge på magen osv. igjen.
Gjest Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Med nr to hadde jeg kjempe plager med kynnere... masse og vonde. Denne gangen (nr 3) har jeg nesten ikke hatt kynnere, hvertfall ikke sånn at jeg er plaget. Bare mer tak i magen og som om det strammer en stund. Har ett mer roligre svangerskap med mindre stress denne gangen absolutt... så kan jo ha noe med det å gjøre for min del. Har og jobbet mer aktivt med magemuskelaturen da fysioterapauten sa dette hjalp mot kynnere. (slapp muskelatur ga mer kynnere)
oktoberflaks Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 ER i uke 38 nå og kjente 3 kynnere forrige uke... Thats it:-)
babyfrøken *mamma* Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Jeg er 32+3 og har ikke kjent en eneste kynner (",) Alltid hatt veldig trent mage da, så hvis det er noe i det ei skrev over her kan det jo være derfor?? Aner ikke jeg, men glad jeg slipper det ubehaget iallefall (",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå