sommer1 Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Noen som vet hva og hvorfor de pusser opp på KK i Begen? Og når blir det ferdig? Håper de legger inn lystgass når de først er i gang;)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Kanskej det står noe her: http://www.helse-vest.no/ Orket ikke lete=P
stinky-monkey Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Kødder du? Har de ikke lysstgass på KK i Bergen? Shit, jeg er helt avhengi av lysstgass når jeg føder!! Har født på Voss før, og hadde tenkt å føde på KK denne gangen. Men nå spørs det om det ikke blir Voss denne gangen også.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 http://www.helse-bergen.no/avd/kvinneklinikken/diagnose/Foedsel.htm Mente denne... hehe Håper virkelig de får lystgass nå ja!
Alvorlig Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Vet mange som velger Voss frem for KK, ikke pga lystgassen først og fremst, men pga trivsel og service. Har du valget, ville nok jeg gått for Voss. Fødte selv min første på KK og det var en skremmende opplevelse i etterkant av fødselen, før og under fødselen var alt topp, men de var totalt underbemannet på KKs barselavdeling, noe som gjorde oppholdet vårt dårlig.
stinky-monkey Skrevet 7. september 2008 #7 Skrevet 7. september 2008 Ja, jeg har født på Voss 2 ganger, og er veldig fornøyd med det. Hadde egentlig tenkt å føde der denne gangen også, men pga at fosteret har en cystenyre, som må bli undersøkt på Haukeland etter fødsel, så har jeg blitt anbefalt å føde der. Men nå vet jeg jammen ikke hva jeg skal gjøre. Har alltid vært skeptisk til å føde på Haukeland, har hørt om altfor mange som har vært misfornøyde :-(
Alvorlig Skrevet 7. september 2008 #8 Skrevet 7. september 2008 Nei, men er det kliniske årsaker til at du er anbefalt å føde på Haukleland så bør du jo gjøre det. Jeg var førstegangsfødende, svangerskapsforgiftet, diabetes og med for tidlig født unge. Alt talte mot meg. Dersom du er frisk etter fødselen går det nok greit, det viktigste er jo tross alt at ungen får den oppfølging han skal ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå