Mina2 Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Hei jenter Er det noen her som har fjernet hormonspiral? Kan man ta den ut selv eller må legen gjøre det? Takk for svar:)
Kondis som en murstein Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Jeg gjorde det for 2 uker siden, hos legen...
Mina2 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2008 Sa legen noe om det er vanskelig å bli gravid etterpå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå