Gå til innhold

Hjelp? Er bekymret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 22 i mitt andre svangerskap og jeg sitter her med smerter på høyre siden av magen. Minner litt om vonde strekksmerter. Gjør ikke vondt når jeg trykker på dem, men de er verre når jeg beveger meg enn når jeg sitter. Smerten kan masseres noe bort. Det er ikke kynnere!!!Er det noen som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er litt søt da :) Det er ligamentene til livmoren som strekker på seg :) du er i en periode hvor livmora vokser fort, og da gjør det desverre vondt når disse båndene strekker på seg :)

men slapp av og ta det med ro. gir seg snart igjen. og finnes ikke farlig :)

Skrevet

Takk for hurtig svar men det kjennes ikke ut som ligamenter som strekker seg! Dette er en konstante smerter, ikke smerter som kommer fordi jeg beveger meg brått!

Skrevet

jeg har vært i en periode nå med ligamenter som strekker seg, og hadde konstante smerter. kunne ikke gå engang, sto bare bøyd og nesten grina... er et innlegg på 2.tri om det samme.. skal finne link jeg

Skrevet

Takk for tipset!! Det var beroligende å lese om andre som har det på samme måte og at det ikke er blindtarmen som jeg kanskje fryktet.

Skrevet

det er derfor vi er her vettu ;) men OM du er ille bekymra, så kan du ringe sykehuset og snakke med de vettu. for er ikke godt å bekymre seg.. og VI her inne, er bare andre gravide, ikke fagpersoner ;) men, jeg er overbevist om at det er ligamentene, og at du kan ta det heeeelt med ro :)

Skrevet

om du trykker på en betent blindtarm, vil du HYLE av smerte ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...