Gå til innhold

stikkinger nede i magen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva betyr det?? litt vondt, går litt nedover i beina også... Så gir det seg igjen. Er det hodet som borer seg ned eller livmor som modner,tøyer seg???? noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hva det er, eller kan være, men jeg har det jeg også..

Det stikker til nederst i magen, sånn ca der babyen har hodet sitt.

Skrevet

tror det er modning, jeg har det og sånn, spes når babyen beveger seg.

Skrevet

Jeg har og slik, det begynte for ett par uker siden. Jordmor mener det er fordi babyen nå ligger med hode nede i bekkenet, og ikke lenger flyter rundt i livmoren. Mange nerver osv der nede som kan komme litt i klem under hodet.

Skrevet

jeg har det også slik, men siden ligger med hode godt nedi bekkenet kommer det borti mye nerver, sa legen til meg - ingen grunn til bekymring iallefall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...