Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Har jo som kanskje noen husker totalrenovert badet. Det var bygd på huset i 1980 tallet, og så ut deretter også. Grønn, orangegule, bæsje brune allså spraglete vegger. grønt gulv med litt spragl i. brune skap som var så slitte at det gjorde vondt å se på dem. benkeplata var gulig. og en "nydelig" lampe i taket og ett do som var sprukket og laget lyder som om det "fylte seg igjen" hele tiden gjorde rommet perfekt. Nå har vi revet vegger og gulv. Malt taket. Revet lister. Skal ha nytt vindu og ny dør. Har lagt fliser på gulv. Varme kabler var der fra før. Skal sette inn vifte som selv merker når det er fukt i rommet og slår seg på automatisk. Legger slike plater på veggene som ser ut som fliser. Nytt innebygd do, og nytt dusjkabinett. Ny vask, høyskap og speil med lys i.. gleder meg noe veldig til det er ferdig. Mannen min jobber der hver kveld.. Tør ikke tenke på hvor mange tusen dette kommer på.. Men tror nok det blir vel verdt pengene!!!
NoDoubt Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Hørtes deilig ut med nytt bad, ihvertfall når det trengs:-)Flink mann du har:-)
metaMORfose Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Så herlig! Vi lurer på å pusse opp badet oppe vi, og legge til et lite kott så det blir større. Jeg har så lyst på massasjedusj. Vi har et sånt stort badekar nede, med bobler, men det bruker vi ikke så ofte. Enda jeg liker å bade. Det er forrestn jeg som bruker det mest. Ungene vil helst dusje.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2008 Godt å høre at ungene foretrekker å dusje.. Mine har lyst på badekar, men min mor har det så vi benytter anledningen til å bade der når de har lyst. Har så lite bad at vi har ikke plass til både dusj og bad og når en må ta et valg ble det dusj helt klart. Skal bygge bad i kjelleren etterhvert, men blir nok dusj der også..
NoDoubt Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Vi har 2 bad. Et med dusj i og et med badekar. Deilig:-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Vi hadde også et sånnt orange grønnt bad med blomstret tapet fra 79, men reiv det før vi flytta inn. Grønne hvitevarer. Badekar, toalett og vask. Nyyydelig... not... Skulle gjerne hatt badekar for ungenes del, men vi har så lite bad(2 små bad) at det knapt er plass til dusj. På badet oppe virket det veldig praktisk med klapp-dusj, slik man klapper inn veggene når dusjen ikke er i bruk. Det hadde sikkert vært veldig praktisk også om fallet på gulvet hadde vært riktig-til sluken, men i og med at det ikke er det samler alt vannet seg midt på gulvet, og må sopes ned i sluken,o g badegulvet er vått hele dagen, praktisk om man ikke skal være hjemme på dagtid, eller klarer å kun bruke dusjen på kvelden slik at det tørker i løpet av natten. Men nå når vi har bad nede, og ikke bruker dusjen oppe har vi jo et romslig bad oppe fordi dusjen jo er klappet sammen. Når vi lagde badet nede prioriterte vi stor dusj, og list nede slik at vannet på ingen måte kan renne ut på gulvet. Men nede må vi ut på gangen for å skifte mening, er ikke plass til det inne på badet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå