Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Håper noen har tips. Lett å glemme ting når jeg er i pkkingen. Må få skrevet meg en liste. Takk for tips! ;o)
Gjest bissen Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Kom hjem fra Mallorca i dag med tvillingjenter på 22 mnd:) Hvor skal du da? Jeg pakket alt for mye, jeg da. Vanlige tips..solkrem/spray, myggspray, solhatt/caps, nesespray, sårsalve, termometer, febernedsettende, nok skift pga varmen, noe som lufter til å sitte/ligge på i vogna..jeg hadde god nytte av en liten spruteflaske som jeg vannet jentene med i vogna når vi gikk langtur:)..har med enganssmekker og engansstellemadrasser når vi reiser, hadde med bleier fordi det var dobbelt så dyrt der, og de lokale billigbleiene var lusne.. småleker til flytur, ekstra teppe til å ha over på natta, kan bli kaldt med bare laken..badehåndklær og strandleker / baderinger etc kjøpte jeg der nede. Det jeg kom på akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Takker masse for tips. Kom gjerne med flere visst du kommer på noe. Vi skal til Alcudia. Gleder meg. HI
Gjest bissen Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Vi var også i Alcudia. Hvilket hotell skal dere på? Jentene sov forresten i hele pysjamasdresser fordi det ble kjølig etterhvert. Greit å ha med tynne gensere til kvelden..sånn etter seks blir det litt kjøligere.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Hm, jeg må si jeg husker ikke hva det heter. Var det en fin plass? Da skal jeg ihvertfall husk lang pysjamas.
Gjest bissen Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Veldig koselig, bodde på Sofia Apartments, ligger rett på Alcudiastranden. Det er stort marked hver tirsdag og søndag oppe i Alcudia by..vi gikk litt oppover i gatene fra det markedet, det var det fineste og koseligste stedet vi så Ellers kan jeg anbefale Marineland, en park med delfinshow, andre vanndyr og fugler..med barnebasseng og egen strand..ligger rett ved Palma, 45 min buss fra Alcudia;) Når drar du?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #7 Skrevet 7. september 2008 Kjekt med noen tips på plassen. ;o) Vi reiser 27 sept. Skal være en uke. Hvor lenge var dere? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå