Hikken Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Har brukt litt tid på det, men har endelig greid å overbevise meg selv om at det ikke lenger er vits i å bruke tid på å pumpe og styrre og jobbe vettet av meg for å øke melkemengden for å kunne fullamme. Jo mer jeg har styra for å få det til (pumpa og amma annenhver time, spist lecitin og brukt nesespray og drukket amme-te og alt annet på lista), jo mindre melk har det blitt. I dag pakket jeg ned pumpa og amme-bh'ene, og herrejemini, så deilig det var! Har hatt en så fin dag uten å styre med pumping og koking og enda mer pumping og koking og så amming og enda litt mer pumping og sjit. Bare kosa meg med Leah, og hun merker nok ikke at de 15 ml med MM til hvert måltid mangler ;-) DRITDEILIG! Sånn. Måtte bare si det :-D
Hikken Skrevet 6. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. september 2008 (Er selvfølgelig lei emg for at det ikke gikk å amme, men når det går på helsa løs er det ikke verdt det. Kanskje neste gang:-))
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Gratulerer! Hva sa hs på onsdagen? Har tenkt på at jeg skulle rope på deg og spørre hvordan det gikk i og med at jeg ikke fikk kommet på barseltreffet. Forresten tur i skogen? Jeg tror dere er hakke sprø! Er ikke laget for sånt, jeg!!
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 kjenner følelsen ja..!!! pumpinga hjalp ikke noe hos meg heller gitt.. måtte gi mme uansett i tillegg så.. har aldri fullammet.. satser på dte går bedre neste gang:)
Hikken Skrevet 6. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2008 Jeg var heller ikke på barseltreffet, men turen er jo ikke heeelt i skævven da, er jo grusvei :-) Håper du blir med, hadde vært fint å ha en å rusle bakerst med (og jeg har lånt meg en kjempetermos til kaffe!). På helsestasjonen fikk jeg fint lite støtte, de bare rista på huet og sa "jaja, så lenge hun får i seg _litt_ morsmelk er det jo bedre enn ingenting..." Idioter. Glad jeg tok til fornuft på tross av hva de sa, det her er jo helt himmelsk. Gått hele dagen uten å pumpe, har ikke litt spreng en gang :-P Var så å si tomt.
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 hmm... grusvei!!!! I like!!! Går gjerne bakerst, jeg. Trodde hs var litt liberal på det der, jeg. Virker liksom så grei. Jaja, det viktigste er at du har det bra. For mye stress rundt det gavner ikke Leah noe! Har du forresten noen anelse om hvor lang tid det tar å gå fra meg til rema? Må jo varme opp til onsdagen.
Hikken Skrevet 6. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2008 Hehe :-) Tar omtrent femten minutter, er jo en kjempekoselig tur! Det er noe avd et jeg savner ved å bo i dalen, er så koselig å gå tur på gamleveien. Her blir jeg først slept ned en bakke til verket for så å dytte monstervogna opp igjen. Har liksom ingen andre turmuligheter. Hadde vært greit med en rettbortovertur innimellom :-D
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 Ikke mer nei! Da går det jo an! Får levere frøkna og ta en runde rundt toppen også gå til rema. Fin-fin tur! (bare det er fint vær!) Skal bli spreke-Sessa nå! Kommer ikke til å kjenne meg igjen på onsdag for da er jeg tynn som en strek! hoho
Hikken Skrevet 6. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. september 2008 Wow, du også? Har funnet ut at den største fordelen med simo kombi er at hver minste lille oppoverbakke blir skikkelig styrketrening! Kommer til å kunne knekke nøtter med rumpa mi til jul! :-D Foresten, har du hørt om mannen som var så tynn at han bare hadde èn stripe i pysjamasen? (hoho, hvilken humor...)
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. september 2008 #10 Skrevet 6. september 2008 hihi, nøtteknekkerrompe! Det må jeg si! Men du går nå i hvert fall da... Jeg har plutselig så dårlig tid at jeg bare må ta bilen, jeg.... ellers så kanskje det bare regner litte bitt.... ellers så skal jeg handle såpass mye atte.... Vil fortsatt ha hofter så bevilger meg to striper i pysjen min og merker at med den strålende humoren din så skal det bli artig å være haleheng på onsdag.
Hikken Skrevet 6. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. september 2008 Hehe, bare vent! Til onsdag rekker jeg å pløye gjennom både vitseboka fra donald og alle barna-boka jeg fikk til min 11årsdag! Da blir'e liv i leiern skal du se :-) Og ja, merker at av og til er det en liten fordel å ikke ha bli, men herremin som jeg savner det til tider. Er et heldagsprosjekt å dra lenger enn verket. Min mor har heldigvis forbarmet seg over meg og låner meg bil så jeg slipper å busse til Øverland på onsdag. (nei, det er ikke mulig å GÅ over haugen, ikke en gang for nøtteknekkern.)
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. september 2008 #12 Skrevet 6. september 2008 *glede seg* Selvfølgelig er det ikke bare å gå dit! Er jo ikke bare "over haugen" liksom. Det blir som å si at det er bare over pytten når man skal til USA! Hallois??!!
Hikken Skrevet 6. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. september 2008 Sant :-) Nå skal jeg prøve å forklare gurgletrollet i sofaen her at selv om mamman synes det er koselig når det ligger der og smiler vil hun helst ha det i seng snart. Ha en fortreffelig aften videre! Klæm
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. september 2008 #14 Skrevet 6. september 2008 hehehe (litt sånn kneggene og hes latter) Begge mine sover. Sees på onsdag da!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 6. september 2008 #15 Skrevet 6. september 2008 Oi, gratulerer Helene =) Husker jeg snakka med deg på BIM Syns liksom ikke det er så lenge siden:P Nå er jo "lille" Martin 7 mnd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå