♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Jente: Ada Sunniva Ella Gyda Tuva Gutt: Theo Trym Mads Filip liker egentlig alle jeg, heldigvis good tid, siden jeg ikke har blitt gravid enda. Har Amalie fra før. )
Sol + spire Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Synes Theo er kjempefint. Det hadde jeg valgt av de navnene:) Gyda er jeg ikke noe fan av. Enten Ella eller Ada. De synes jeg er finest:)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Likte Ada og Ella. Ingen av guttenavnene
Rascal_4.11<3 Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Likte Ada Sunniva på jente og på gutt må det bli Theo
Helene <3 Sarah Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Mye poppisnavn.. Theo og Sunniva (evt Gyda) er vel de som ikke kommer på dusinet.. Ikke meningen å fornærme.. jeg har bare blitt veldig obs på dette etter at vi trodde Sarah var så originalt sist..hehehe
jeg fant firkløvern Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Jeg liker ikke Theo, men synes Trym og Ella og Tuva er fine navn.
prebs Skrevet 7. september 2008 #8 Skrevet 7. september 2008 Jeg liker alle jentenavnene - unntatt Gyda. Synes kanskje Sunniva passer best til Amalie. Jeg liker alle guttenavnene - unntatt Theo. Synes kanskje Filip passer best til Amalie.
♥♥♥ Skrevet 7. september 2008 #9 Skrevet 7. september 2008 Favorittene mine er Ada og Theo. Vi har vurdert Ada og Theodor...
Gjest Skrevet 7. september 2008 #10 Skrevet 7. september 2008 Ada - kjempe fint! Sunniva- Nydelig! Jeg vil egentlig ha det på jenta i magen.. men sambo vil ha Amalie. Ella- Forferdelig. Gyda- En av de styggeste navna jeg vet om.. har en bestemor med det navnet også.. Tuva- Ikke min type navn.. Gutt: Theo- Fint Trym- liker ikke Mads- like ikke Filip - absolutt ikke fint.. Lykke til med navnvalget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå