Gå til innhold

hva syns dere om navnene?


♡ Bella- nr2 i desember♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente:

 

Ada

Sunniva

Ella

Gyda

Tuva

 

Gutt:

 

Theo

Trym

Mads

Filip

 

liker egentlig alle jeg, heldigvis good tid, siden jeg ikke har blitt gravid enda. Har Amalie fra før. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Theo er kjempefint. Det hadde jeg valgt av de navnene:)

 

Gyda er jeg ikke noe fan av. Enten Ella eller Ada. De synes jeg er finest:)

 

 

 

Skrevet

Likte Ada og Ella. Ingen av guttenavnene :P

Skrevet

Likte

 

Ada

Sunniva

 

på jente og på gutt må det bli

 

Theo

 

Skrevet

 

Mye poppisnavn..

 

Theo og Sunniva (evt Gyda) er vel de som ikke kommer på dusinet..

Ikke meningen å fornærme.. jeg har bare blitt veldig obs på dette etter at vi trodde Sarah var så originalt sist..hehehe

Skrevet

Jeg liker ikke Theo, men synes Trym og Ella og Tuva er fine navn.

Skrevet

Jeg liker alle jentenavnene - unntatt Gyda.

Synes kanskje Sunniva passer best til Amalie.

 

Jeg liker alle guttenavnene - unntatt Theo.

Synes kanskje Filip passer best til Amalie.

Skrevet

Favorittene mine er Ada og Theo. Vi har vurdert Ada og Theodor...

Skrevet

Ada - kjempe fint!

Sunniva- Nydelig! Jeg vil egentlig ha det på jenta i magen.. men sambo vil ha Amalie.

Ella- Forferdelig.

Gyda- En av de styggeste navna jeg vet om.. har en bestemor med det navnet også..

Tuva- Ikke min type navn..

 

Gutt:

 

Theo- Fint

Trym- liker ikke

Mads- like ikke

Filip - absolutt ikke fint..

 

Lykke til med navnvalget ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...