Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 jeg er gravid og røyker, kan ungen få skader av dette?? jeg kommer til å få store problemer med å røyke
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Ta det med ro! Det er akkurat offentliggjort en rykende fersk forskningsrapport der man konkluderer med at røyking ikke er skadelig hverken for mor eller foster. Så da kan du bare røyke i vei! Men om du derimot spiser rødt kjøtt og drikker en kopp kaffe i ny og ne, ja da synes jeg du skal tenke deg om et par ganger!!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Ja, du skader ungen din. Og deg selv. Barnet ditt kommer til å være uten mamma mye tidligere enn hva det ville vært om du ikke hadde skadet deg selv. Hvordan har du samvittighet til det?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Ja det kan det. Du har større risiko for prematurfødsel,med alt det kan innebære. Større sjanse for å få et barn med allergier, astma, kolikk, lærevansker osv. Det er også større sjanse for dødfødsel. Ta røykingen din opp med legen din. Kanskje det kan hjelpe deg.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Jeg er også gravid og røyker. Itillegg ammer jeg. Samvittigheten min er svartere enn lungene mine. Jeg røykte (litt) gjennom hele forrige svangerskap. Men nå skal jeg slutte. Har bare en sigarett igjen og den har jeg hatt siden i går. I dag er siste dagen som røyker. Prøv du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå