Gå til innhold

hjelp meg jenter - er helt desp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid hatt ei tulle (5mnd)som har slitt med å finne søvnen selv og sove i egen seng. Men den siste månden har dette stått på vår agenda, og det har bare gått bedre og bedre!Til slutt sovnet hun i egen seng av seg selv etter kanskje 30 min.

så kom så klart to tenner opp, trenger jeg å si mer??så nå sover hun jo ikke i det hele tatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I går og i dag har hun sovet en dupp på 45-60min (bruker å sove 3-4 dupper). Hun legger seg klokka19 til vanlig, og vi driver fortsatt å legger henne - i går holdt vi på til 22.

Hun er jo så klart stup trett hele dagen, men sovner ikke!!!!evnt våkner etter 2min...

hva gjør jeg galt?hva kan jeg gjøre?

jeg selv er på gråten nå, jeg klarer jo ikke å få henne til å sovne en gang. det tærer på etterhvert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som skrevet i et annet innlegg:

Jeg er ikke tilhenger av å være "streng" med så små barn, så jeg hadde tatt henne opp i sengen med meg og lagt meg for å sove :-)

Koselig.

Har gjort dette noen ganger med begge mine gutter da de var babyer, og i dag (nærmer seg 2 år og 4 år) legger de seg fint i sine senger - ikke tatt noen skade ;-)

Skrevet

Først av alt: slutt å stress!!!!!

5 mnd. og legger seg klokken 19?! Hvordan har dere greid det?!

Legg henne senere og se om det hjelper.

Får hun flere tenner? Gi henne i så fall en paracet litt før dere skal legge henne. Det hjalp hos oss.

La henne få sovne til en flaske varm melk. Sitt i mørket på rommet hennes!

Ikke stress, la hun være våken utover kvelden hvis hun vil. Det er mest sannsynligvis bare en fase, og vil gå over før du aner det.

Skrevet

disse to dagen har vi virkelig prøvd alt da..vi har trillet i hele dag, vi har bysset til hun har sovnet og nesten sovnet, jeg har puppet - INGEN TING VIRKER! :(

Skrevet

hun legger seg klokka19 og bruker å sovne greit da, siden hun alltid har sovet ganske korte dupper på dagtid. sover 30-45 min...har gjort det i en mnd nå.

Skrevet

Men ting forandrer seg fort i den alderen.

Kan det være at hun sover for seint på ettermiddagen? (tenker bare høyt her altså)

Jeg stemmer fremdeles for puppen og varm mammakropp ;-)

Skrevet

Dra på apoteket å kjøp Dentinox,smør på gommene der tennene kommer-det bedøver litt.Har hjulpet her i allefall..

Skrevet

bruker ikke å sove etter 17, og sovner alikevel til 19 - til vanlig...

men disse dagene har hun ikke sovet i det hele tatt..en dupp rundt 13. vil tro hun er overtrett som bare det...

puppen har vært fram masse, tro meg. hun sovner og våkner hele tiden der også..menmen..er jo ikke så mye jeg kan gjøre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...