Gjest Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Tror jeg uten tvil hadde valgt rosa altså.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 ah, jeg hadde håpet på en salig blanning. både for jenta mi og en evt. gutt.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Gutten min hadde nok sagt; Ja, takk begge deler! Men stort sett bryr han seg ikke om klær ennå. Om han er med å shopper, sier han nei til alt jeg spør han om han vil ha. Så her er det jeg som bestemmer hva han har på seg =) Veldig lettvint. Men hender jo han vil ha "jente"-leker og spiderman-leker, og da legger jeg meg ikke oppi hva som er "riktig".
Gidder ikke! Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Vel, jeg misliker så mye av den guttemoten som er med tøffetøffetøff image at jeg helt klart ville valgt rosa. men jeg tror ikke pappaen er helt enig i det da.
solemio Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Kanskje velge den gyldne middelvei....? Gutten min hadde rosa sokker og rosa t-skjorter. Men da han ville ha rosa støvler med blomster på, fikk han heller helt ensfarga grønne. Jeg ødela sikkert for ham og det norske samfunn, men jeg tror også jeg sparte ham for endel kommentarer fra de store gutta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå