<3 + <3 + ? Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Vi vet ikke om vi får gutt eller jente, men jeg vil gjerne ha navn klart for begge tilfeller. Guttenavnet har vært bestemt lenge, men jeg klarer ikke å komme på noen jentenavn jeg liker spesielt godt. Kanskje noen bim-damer som har peiling?? Eldstemann heter Ludvig. Vi vil ha et navn som er stødig og gjerne litt "gammelt", ikke for langt. Har tenkt på Ingrid, men kanskje noe litt mer spesielt da... Vet dere om noen fine?
elikatt -mamma til 4- Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Jeg venter ei jente, og hun skal hete Ingeborg, synes det er vakkert, stødig og gammelt.
Gjest Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Liker godt Ingeborg jeg da... Og det passer godt til Ludvig (som er et kjempefint navn!) Vet om ei som har Sverre, Gustav og Ingeborg/-bjørg. Første gangen jeg hørte dette grøsset jeg, men nå synes jeg de alle er kjempefine! Liker bedre sånne navn enn de som er på 10 på topp listene...
Gjest Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Hehe, morsomt! Jeg bygynt å svare før hun over meg her svarte! Gratulerer til deg med fint navn!!
<3 + <3 + ? Skrevet 6. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2008 Ingeborg leker jeg kjempegodt, men det er oppbrukt :-( Noen jeg kjenner godt har ei lita jenta med det navnet
husmus &2 Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Jeg synes Selma er kjempesøt, hva med det?
<3 + <3 + ? Skrevet 6. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2008 Ser at vi tenker mye likt her, for akkurat Selma er det navnet jeg har hengt meg litt opp i, men sambo er mer tvilende.....har ikke gitt meg enda da :-)
LadyBlackJack Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 Liker godt Ingela. Minner litt om Ingrid og ingeborg,bare mer spesielt.
prebs Skrevet 6. september 2008 #11 Skrevet 6. september 2008 Jeg liker godt både Selma og Ingeborg - men Selma er blitt fryktelig pop, da, iallfall i Oslo. Ingrid er også nydelig, Ludvig også for øvrig! Kanskje: Ingvild Kristin Marie/a Agnes Johanne Hedvig (for likt Ludvig?) Har du lyst til å si guttenavnet dere har valgt?
<3 + <3 + ? Skrevet 6. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. september 2008 Nå bor ikke jeg i Oslo da, og her er Selma ikke vanlig for å si det sånn (bondeland). Jeg har faktisk tenkt mye på Hedvig også, men konkludert med at det er for likt Ludvig :-/ Ingvild syns jeg var fint :-) Guttenavnet ja....det er Lornts :-) hehe...ikke åpent for diskusjon en gang.
StorkeMammaen Skrevet 6. september 2008 #13 Skrevet 6. september 2008 Alva Myrna Karla Marna Olida Nelia Ovidia Ovedie Wilma Signe Agnes Agnethe Klara Olava Karna
Mage Mi Sa Jo Skrevet 7. september 2008 #14 Skrevet 7. september 2008 nora er et norskt stødig navn. passer med ludvig også. hvis lillei magen min er jente skal hun hete ingrid. men vi er mer usikrepå guttenavn. Nora Ingelinn Ingun Ingrid Ågot Åsil nå søkte jeg litt kjapt inne på navneguiden, på latinske,norrønne og norske navn. plukket ut noen av de jeg likte. http://www.barnimagen.com/felles/navneguiden kansje du kan gå inn dit å se om du finner noen. men hvis dere allerede har noe navn i tankene ville jeg fokusert på de navnene og funnet ut av de.
EnLitenPrins Skrevet 7. september 2008 #15 Skrevet 7. september 2008 Selma er nydelig ! Får jeg en jente skal hun hete Selma Og her er det ikke poppis, vet om ei dame som heter det, og hun er 24
tre små luringer Skrevet 7. september 2008 #17 Skrevet 7. september 2008 Hedda? siv? ingjerd? annbjørg? dette er navn jeg syner er veldig fine til jenter, mine gutter heter Håkon og Eirik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå