Gå til innhold

April: Tannlegebesøk...


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Jeg fikk innkalling til tannlege for fler mnd siden. 3.9 skulle jeg til pers.

Med et og annet å tenke på i fbm bhg skifte og flytting hadde jeg mer enn nok med å passe på timekortet mitt. Så jeg hadde ikke egentlig hatt tid til å tenke på at jeg skulle til tannlegen før jeg satt i bilen dit.

 

*sjokk*

 

Jeg er jo gravid....... kan jo ikke ta røntgen da.....

Tenkte at jeg burde avbestilt hele greia, men at nå var det jo altfor sent.. Det fikk bare stå til.

 

Tannlegen ble innviet i statshemmeligheten og smilte litt mens han sa jeg kunne ta det med ro da han hadde bilder fra mai (var jeg der da???)

Jeg hadde et hull vi kunne ta.

 

Han rigget meg til.....og så var det bedøvelsen da....den var ikke for nygravide...*hjelp*

Så nå kan dere gratulere meg jenter;

Av ren latskap (orket ikke dra tilbake til tannlegen senere) stod jeg i bue i tannlegestolen mens han borret. Bare ren viljestyrke holdt meg igjen fra å dra til tannlegen som svettet over torturen han påførte meg. Han ville stadig gi seg og syntes dette var for drøyt..... meg jeg skulle absoutt ikke tilbake senere.

 

Jeg har alltid lurt på om jeg er pysete som vil ha bedøvelse hos tannlegen. Nå vet jeg hvorfor jeg vil ha det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, fyyyyyyyyyyyyyyyy flate!!!

Jeg som ikke tåler at tannlegen pirker med den "tannstikkern" en gang holdt jo på å besvime bare jeg leste innlegget ditt. Tennene mine ser ikke ut etter to svangerskap med oppkast, men "skrekken min" holder meg fra å bestille time - nå "må" jeg jo uansett vente til baby er ute pga bedøvelse og røntgen og alt det der. Au, au, au, au!! AU!!

*nesegrus beundring*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var ikke noe særlig...MEN det værste er at jeg ikke kan fortelle noen om mine lidelser (og få mer nesegrys beundring *ler*) - er jo ingen som vet om knøttet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøff du er da - ikke talom at eg borrer uten bedøvelse. nei nei nei... og så går eg ikke til tannlegen så ofte så en kan jo sverge på at det kommer hull.... kanskje på tide å skjerpe seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...