Gå til innhold

Hvor lenge siden er du du hadde barnevakt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overnatting eller noen timer går for det samme akkurat på det spm her...

Vi har ikke hatt barnepass på over 4 mnd!! ivrige besteforeldre her se!! hehe.. skulle virkelig ønske vi hadde noen som stilte LITT opp innimellom... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maken til overskrift da... HVOR LENGE ER DET SIDEN DU HADDE BARNEVAKT skulle det stå...

Skrevet

ca 1 uke siden:) har barnevakt ofte vi. min bror elsker å være med mini og sier alltid ja til å passe:) så får meg og min kjære litt tid alene. eller jeg får tid med venninner når sambo er ute å reiser på jobb.

Skrevet

de sov hos farmor en natt sist helg, og hun var her og passa de noen timer onsdagen. for da var vi på foreldremøte i barnehagen.

Skrevet

Hadde barnepass av mamma senest i går da jeg jobbet 16-21 og typen var ute med jobben. Jeg gikk der og la meg etter jobb, men stod opp kl 9 og gikk på jobb igjen, type hentet sønnen vår i 2-tiden. Mamma'n min har han masse masse, mine foreldre er de perfekte besteforedre! :)

Skrevet

Hadde barnevakt på torsdagen, mens jeg var på tupperware-party =P Ellers hadde vi barnevakt første helga i august da vi var i København =)

Skrevet

2 mnd siden. Har besteforeldre som stiller opp når jeg trenger det, men har ikke behov. Men nå er de begynt å mase på å få passe henne=)

Skrevet

Sist vi hadde barnevakt var for 7 mnd. siden.

Skrevet

Kan telle på hendene de gangene vi har hatt barnevakt i løpet av 17 år, men nå er de eldste så store at ungene kan være hjemme alene om det trengs. Sist de var det var vel da det var foreldremøterunde i vår en gang.

Skrevet

sønnen vår var hos besteforeldre et døgn for 2 uker siden, jenta vår har bare hatt barnevakt en gang, og det var noen timer for ca 1 mnd siden.

Skrevet

snart 4 år... har ikke besteforeldre som kan stille opp.

Skrevet

Har barnevakt for den ene nå :-) Besteforeldrene slåss nesten om barnebarna her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...