Gjest Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Overnatting eller noen timer går for det samme akkurat på det spm her... Vi har ikke hatt barnepass på over 4 mnd!! ivrige besteforeldre her se!! hehe.. skulle virkelig ønske vi hadde noen som stilte LITT opp innimellom... :/
Gjest Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Maken til overskrift da... HVOR LENGE ER DET SIDEN DU HADDE BARNEVAKT skulle det stå...
Soleie m/3 gull :) Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 ca 1 uke siden:) har barnevakt ofte vi. min bror elsker å være med mini og sier alltid ja til å passe:) så får meg og min kjære litt tid alene. eller jeg får tid med venninner når sambo er ute å reiser på jobb.
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 de sov hos farmor en natt sist helg, og hun var her og passa de noen timer onsdagen. for da var vi på foreldremøte i barnehagen.
LapScouse Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Hadde barnepass av mamma senest i går da jeg jobbet 16-21 og typen var ute med jobben. Jeg gikk der og la meg etter jobb, men stod opp kl 9 og gikk på jobb igjen, type hentet sønnen vår i 2-tiden. Mamma'n min har han masse masse, mine foreldre er de perfekte besteforedre!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Hadde barnevakt på torsdagen, mens jeg var på tupperware-party =P Ellers hadde vi barnevakt første helga i august da vi var i København =)
cherry coke Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 2 mnd siden. Har besteforeldre som stiller opp når jeg trenger det, men har ikke behov. Men nå er de begynt å mase på å få passe henne=)
Alba44 Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 Sist vi hadde barnevakt var for 7 mnd. siden.
Sånn kan det gå Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 Kan telle på hendene de gangene vi har hatt barnevakt i løpet av 17 år, men nå er de eldste så store at ungene kan være hjemme alene om det trengs. Sist de var det var vel da det var foreldremøterunde i vår en gang.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 6. september 2008 #11 Skrevet 6. september 2008 sønnen vår var hos besteforeldre et døgn for 2 uker siden, jenta vår har bare hatt barnevakt en gang, og det var noen timer for ca 1 mnd siden.
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 6. september 2008 #12 Skrevet 6. september 2008 snart 4 år... har ikke besteforeldre som kan stille opp.
Honningmelon Skrevet 6. september 2008 #13 Skrevet 6. september 2008 Har barnevakt for den ene nå :-) Besteforeldrene slåss nesten om barnebarna her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå