Gå til innhold

Kjenner du til noen barn som heter Sol? Eller kanskje Solrun?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker navnet Sol, men hva syntes dere? Solrun er litt sånn "gammeldame" navn?

Venter jente, er i uke 28 bare og smaker på navn. Kjenner ingen med det navnet, er det litt for spesielt? Ville du syntes det var rart å høre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner en liten Sol jeg... Syns navnet er fint og veldig in med navn fra naturen for tiden:)

Skrevet

Åh så fint å høre:)

Mon tro åssen hårfarge barnet får, kler navnet barnet tro.

Kler den Sol du kjenner til navnet sitt? Eller bare blir det slik at navnet passer automatisk? Ikke sikkert jeg føler hun ser ut som "en sol" når hun blir født, hehe.

Skrevet

Jeg kjenner ei lita jente på 5år som heter Sol.

Synes navnet er helt greit jeg. Ingen negative holdninger til det.

Men synes kanskje det passer best med et annet navn.

Skrevet

Joda, lille Sol passer navnet utmerket hun:) Liten, lys og blid.

He he, det kan jo kanskje brukes mot henne når hun er vrang da. Jeg kaller feks gutten min for Sola mi når han er ekstra blid...

Syns du skal velge det navnet du liker best selv jeg, kommer sikkert til å passe fint.

Skrevet

Hei anonym 21:30.

Jeg kjenner også ei liten jente som heter Sol, kanskje er det samme jente? Ikke hørt om mange med det navnet, så muligheten er jo der.

Dette er på Østlandet-ikke i Oslo.

Til hovedinnlegger:

Sol er et fint navn, vi vurderte selv navnet-med et mellomnavn. Jenta vår er heller ikke født enda, men det ser ut til å helle mer mot alternativ navn nr 2 enn Sol, mannen må jo få være med å bestemme litt også. :=p

Skrevet

Jeg kjenner også ei lita jente som heter Sol med et annen navn etter :-) Kjempefint navn, på ei nydelig jente!

Skrevet

Jeg er anonym 21.30

Nei, Sola jeg kjenner bor på vestlandet hun.

Hun er datter av to trendy og kule foreldre, men bor på en bitteliten plass, som har fått kultstatus pga fantastisk natur og en herlig miks av "urinnvånere" og tilflyttere.

Skrevet

Jeg kjenner både en sol og en solrun. Liker Sol veldig godt. Solrun er ikke helt min smak.

Skrevet

Sol er fint, så lenge du ikke drar den for langt, slik som ei venninne av ei venninne; hu kalte ungen Sol Måne eller noe sånt.. det blir litt for alternativt ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...