ApriIbaby Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Passer den eller er den skummel eller beregnet for eldre barn? Hvordan er den i fht Cars og Nemo`?
hEiSvEiS Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Den er verken skummel eller skremmende for barn på tre år, men jeg tror den gjerne vil være langtekkelig og kjedelig. Mini på snart tre år ELSKER cars og nemo.. han lar seg skremme av enkelte scener (som når de skremmer traktorene og når de blir jaktet på av haien).. men wall-e gadd han ikke følge med på i det hele tatt. (lastet den ned på data.. så vi har ikke sett den på kino!)
Dozer Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Vi har sett Cars og Nemo ørten ganger, var på kino å så Wall-E og det gikk kjempefint! Hun satt som et lys hele filmen Hun blir 3 i oktober!
brooklyn Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 han er tre og så wall-e på kino (første kinotur:) og det var stor stas. mulig mest pga at han var på kino med pappaen, men spennende var det lell. Litt høytsvevende avogtil med disse robotene, biler og fisker er mer håndfaste ting enn roboter og verdensrom.
indigo76 Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Vil nok heller tatt han med på en annen film. Den var litt for voksen selv for eldre barn mener jeg da. 4 åringen min spurte mye hele tiden, hvorfor det og hvorfor det, og skjønte nok ikke så mye av hovedpoenget i filmen.
DevilDoll © Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Lurte selv på å ta med mini på 4,5 år,men tror ikke den er noe for han.Venter til den 12 sept,sa er det premiere på en ny film ;Space Chimps;-) Samme som har lagd Shrek-filmene som mini'n vår elsker!
Mø schæl! Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Jeg ser at aldersgrensen er 7 år, eller fra 4 år i følge med voksne. Vil det da gå bra med en 3-åring? Spør bare fordi jeg har lyst til å ta snuppa med på kino selv. Tenker bare på om den grensa er der for en grunn hvis dere skjønner, at filmen er skummel for en 3-åring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå