meg og jentene Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Men i feil seng, nemlig min Før var hun grei å legge, men i det siste har det vært et styr, hun har grått og jeg har måttet sitte lenge ved siden av henne til hun sovner m.m. I kveld var hun oppe litt lenger enn hun pleier, for hun virket ikke noe trøtt. Satt i stua og plutselig gikk hun inn på vårt soverom og la seg godt tilrette på min pute og tok min dyne over seg! Var jo veldig søtt da. Etter kort tid sov hun! Jeg trengte ikke sitte hos henne som jeg pleier engang!
Mammapudding Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Hehe, helledussan da:) Leah sovnet i egen seng kveld, alt ble tull da hun fikk 4 tenner samtidig og hun har i de siste 2-3 ukene ligget i vår seng, men tenkte jeg skulle prøve å legge henne i sin seng i kveld mens jeg hadde energi til å krangle litt med henne..det gikk jo som en drøm:) Hun er 13 mnd i dag da..
meg og jentene Skrevet 6. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2008 Skjønne barn... Hvis man helst vil de skal sove i sin egen seng, er det litt "farlig" å legge dem i foreldresenga, de er jo noen vanedyr. Samme som skjedde her i huset, hun sov i senga vår igår kveld, og i formiddag, og nå er det gjort, gikk jo å la seg der i kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå