mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 og minnes den gang da jeg og min søster stod i speilet og sang i hårbørster..... Og jeg som var yngst, fikk streng beskjed om at jeg måtte være Annifrid for søsteren skulle være Agnetha siden Agnetha var penest:-D Men når jeg ser de nå så synes jeg de var pene begge to jeg..... Utrolig kul musikk, som funker like bra i dag. Og denne konserten er fra 79...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Hihihi, ja vi har vel alle vært der. Hvor vi sto med hårbørster og gauket ivei!!! Jeg husker også at det var gjevest å være Agnetha for hun hadde så langt lyst hår!!! Husker også at vi i mangel av langt hår brukte høyhalsede pologensere og festet halsen på hodet, vips så hadde vi langt hår!!! Hihihii......skulle ikke mye til for å glede oss som små nei! Og musikken ja, den er udødelig!! Alltid en schläger i festlige lag:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 .........everyones listen when I start to sing......................in my dreams;-DD
Reveenka Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 ABBA er utrolig bra! Som du sier, konserten fra 1979 funker minst like bra i dag som den gangen! Musikken er bare genial, spør du meg c",) Blir i aldri så lite mimrehumør, jeg - selvom jeg aldri var av dem som sang i børsten foran speilet, så er jo ABBA hele ungdomstida mi, nesten!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 ....I am the girl with the golden hair..........ooooohhhh...........ikke rart vi drømte oss bort.....de var jo en success!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2008 He he he det med pologenserene hadde jeg glemt..... Og de var jo av acryl eller nylon eller noe annet fint som ikke pustet:o))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2008 Selv om du ikke sang i hårbørsten, har du nok en eller annen rar greie du gjorde i løpet av 70-tallet...... Det er jeg heeeeeelt sikker på Reven:o)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 Tell me more tell me more.........!!!! Og vi venter i spenning Reven:-)
Gjest Skrevet 6. september 2008 #10 Skrevet 6. september 2008 Heheheh Annfrid er jo slettes ikke verst . Meg derimot var utkledd Bjørn i en skoleforestilling vi hadde i 5.klasse..hehhe say no more
Ronja65 Skrevet 7. september 2008 #11 Skrevet 7. september 2008 Jeg var alltid Frida for jeg hadde mørkt hår. Min bestevennine var Agneta fordi ....jepp.. hun var lys blond. Ja det var tider det.... Vi satt og regnet ut under konserten at dem nå er godt voksne. Frida var visst født 1945 (sjekket internett)... Vi fant ut at hun måtte vært født under krigen fordi faren hennes var tysk. Tror moren hennes flyttet til Sverige da det ble vanskelig for dem i Norge etter krigen. Tur var jo det, fordi ellers hadde det jo ikke blitt noe ABBA:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. september 2008 Ja og uten ABBA hadde hele musikkhistorien sett annerledes ut:o) Nei, det har kommet mye godt fra Sverige når det gjelder musikk:-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2008 #13 Skrevet 8. september 2008 Og når det gjelder hyggelige mennesker:-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 8. september 2008 Ja det også selvsagt. Bortsett fra Karlsson på taket, han har jeg aldri likt...... særlig ikke da jeg var liten:o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2008 #15 Skrevet 8. september 2008 Og s[ har de gode kj;ttboller... og der s[ jeg at jeg har trykket p[ noe p[ tastaturet igjen......MEN HVA DA_ HJELP!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 8. september 2008 He he he ja kjøttbollene er gode:o) Hmmmm hva har du trykket på, var det språk sist gang du gjorde noe sånt??? Der nede til høyre står det vel no eller noe sånt, skal stå... Mulig du har lagt inn tyrkisk:-DDD Nå er min kjære ute en tur, men skal høre med han når han kommer inn.......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2008 #17 Skrevet 8. september 2008 ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh nå skjønte jeg det igjen........det funker visst dårlig med ALBANSK tastatur!!! Moahahahahahaha................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå