tigergutt<3 Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 det er en stor lokal messe her i byn og alle som bor her er jo å treffe der. Jeg har jo vært i strålende form selv om magen har sunket og lagt seg veldig lavt nå 18 dager før termin. Men jaggu helller. Jeg har fått så mange blikk og kommentarer at jeg nesten ikke vet om jeg vil ta turen ut i morgen. ÅÅÅÅÅÅÅ herregud du er jo fødeklar du,,, av helt fremmede folk..... De som jeg kjenner men ikke treffer så ofte kommer også med mye kommentarte å så stor du har blitt, nå dette den snart ut nå er du fødeklar, at du tørr å være her.... En hadde til og med et forslag til pappa om at hvis fødselen startet nå så skulle han klare å skaffe en stall og tre vise menn....
Gjest Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Ja du er for nærtagende... synes du ikke det selv da? Selv om du ikke vil innrømme det så vil du om du ikke alt har gjort det komme til å si det samme en eller annen gang til en gravid bekjent eller ikke så kjent.... og da ganske sikkert uten å mene noe med det. Få deg mye hvile.... og hold deg unna folkemengder.... hormoner kalles det og de er helt pyton. Stå på!
ce-ci-li-e Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 slitsomt ja, folk mente jeg ikke hadde lenge igjen i juni, men det blir jo bare værre ettersom tiden går... får stadig komentarer, de mener sikkert ikke noe vondt med det, men er slitsomt å høre hele tiden...
tigergutt<3 Skrevet 7. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2008 hadde en prat med minn mann i går om alle disse kommentarene og fikk følgende svar: Du ser fantastisk ut, du har tatt av deg alle andre steder enn på magen. At du har blitt tynnere gjør at magen har blitt enorm, men du strutter av glede. Hvis du hadde vært stor eller feit så hadde sikkert ikke noen turt å komme med alle disse kommentarene, så ta det som kompliment:) Så i dag har jeg tenkt å ta turen opp igjen og bare kose meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå