Gå til innhold

hjelp meg... dæuer jeg =\ melkespreng...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg driver og skal slutte med amminga... dattera mi er 8 mnd og jeg føler det ikke lenger er naturlig for meg... men greia er at jeg sliter litt... planen var og kutte litt og litt ned, men akk det sprenger... så har tenkt og bite i det sure eplet og bare kutte ut helt nå.... auuu det sprenger:(:( dere som har slutta og amme, hvor lenge kommer det til og sprenge hvis jeg slutter helt?? pliiiiiiiiis svar meg??????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørt man kan få en tablett vis man vil slutte brått. Ellers har jeg ingen råd da jeg ammer første mann som ikke er mere en 5 1/2 , så vet ikke selv vordan det vil bli når man slitter

Skrevet

Det letteste er nok å slutte litt og litt, da blir ikke sprengen så intens.

Skrevet

skjønner deg godt:p går med spreng døgnet rundt nå jeg, hadde tenkt å slutte gradvis, men nå som tuppa har begynt med grøt o.l har hun helt mistet interessen.. brystavvenninga gikk lettere enn jeg hadde trodd ja, og fortere hehe au au..

Skrevet

Jeg fikk tabletter som heter parlodel tror jeg. Pumpet ut sprengen i en liten uke, og melka var borte etter to. Jeg hadde enormt mye melk. Bare ta en telefon til fastlegen og be om resept, du meker nok veldig forskjell etter et par tre dager.

Skrevet

Ring legen din og be om resept på Dostinex, det stopper produksjonen veldig raskt! :) Føler med deg, melkespreng er sykt vondt!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...