Gå til innhold

Noen som vet om.......???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en sambo som jobber skift,og til tider veldig ugunstige tider,og vi har en sønn fra før på 3 1/2...har fått beskjed om at jeg må komme meg temmelig fort på sykehus pga rask fødsel med førstemann...så hvis det skjer noe når sambo er på jobb,og han ikke klarer å komme seg fort nok hjem,og jeg da må ta med meg sønnen min på sykehuset,har de da noen der som kan ta seg av han til pappa kommer???(De har sikkert det,men bekymrer meg litt for det...!!!)har ikke så veldig lyst at han skal se meg med de smertene,da får han vel traumer for resten av livet stakkar...huffamei...hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes du burde ringe inn til føden å forklare problemet ditt!

slik at når de får en tlf fra deg om at du kommer inn kan de forberede seg på at din sønn er med deg og at han blir tatt vare på!

Skrevet

Hvis du har en så rask fødsel at du ikke kan vente på at noen skal komme å se til gutten din vil det da si at du har ganske intense og vonde rier fra første stund? Tenker du da å ringe etter drosje og samtidig kle 3 åringen din som kanskje legger seg å trasser i gangen fordi han ikke har lyst til å ta på seg sko.....

(Nå setter jeg meg inn i min egen tanke ut i fra mine egne erfaringer fra raske fødsler.... har liksom hatt mere nok med meg selv den stunden fra riene har startet til jeg har kommet meg på sykehuset.)

Har du INGEN naboer eller noen som kan se til han til eventuelt noen kan komme å passe han?

Vil nå tro det er mindre traume for ett barn å bli passet av en som ikke har smerter og vondt.... selv om personen ikke er så kjent... bare for en liten stund.

Skrevet

finne d ingen andre som event kan passe han?

Skrevet

For å være ærlig , så tror jeg ikke de avsetter personal til å passe på sønnen din....Hvis du føder på natta eller i helga, er jo sykehusene minimalt bemannet...Du må isåfall krysse fingrene for at de ikke har mye å gjøre på føden når du kommer...

Har du ikke familie, venner eller nabo du kan ringe til hvis du merker noe er på gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...