Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Hvis folk snakker sant om lønningene sine her inne, så tviler jeg sterkt på at mange hadde klart det. Om om hadde klart det.. Syns du faktisk at det er en fet lønnng? Tror mange regenr med kontantstøtten når de regner med støtte som aleneforeldre får. Men denne støtten får da andre også. I tillegg så miste rman jo denne om barnet begynner i bhg. Å aleneforeldre må som regel ha barnet i bhg. Skjønner virkelig ikke hva denne pengestøtten er å være misunnelig på.. Jeg er virkelig glad for de pengene jeg får nå, å kunne aldri tenkt meg å klage på det jeg får.. Men vi har det da for søren ikke FETT!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Jeg jobber som sagt i barnehage, 100 %, og har da utbetalt 12000. Så ja, jeg greier meg på det. Barnet mitt har det greit, får mat på bordet hver dag. Men skulle gjerne tjent nok til å ta opp huslån. Likevel beholder jeg jobben fordi jeg trives så godt i den. Selv om jeg kunne vært hjemme med ham, og tjent like mye, samt sluppet utgifter på barnehage.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Jeg har store problemer med å tro deg. HAr jobbet som barnehageassistent 100% selv, og jeg fikk utbetalt mer enn deg (og dette er 6 år siden). Hvis du i tillegg er alenemor skal du skattes i klasse to, du mottar bidrag og dobbel barnetrygd. Hvis du mener du har en inntekt tilsammen på 12.000 i mnd betyr det at du kun har utbetalt ca 9500 kr i mnd for fulltidsjobb (og da er barnebidraget ditt beskjedent i mitt regnestykke).
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 He he. Bare lån og husleie er på 11.000 i måneden, 13.000 hvis vi tar med studielånet. Så svaret mitt er NEI, jeg hadde ikke hatt nubbsjangs. Må nok ha minst det dobbelte.