Gå til innhold

Lillemann har blitt syk...


HjelpesMEJ

Anbefalte innlegg

Ja, da har vi en syk liten tass her... Vet ikke helt hva det er som feiler ham, men...

Har litt feber, og har kasta opp faktisk..Trodde ikke de fikk farrang ol når de er så små. Vet ikke hvorfor jeg har trodd det, kanskje for at jeg ikke har hørt om noen som har hatt det før?!?

Han er tydelig utilpass, men blir bedre når han får paracet, så er ikke bekymret. Er kritisk til paracet i tide og utide, så dere må ikke tro at jeg bare trør innpå:) Men, etter å ha rast i flere timer på natta, og oppfører seg "rart", kjener ham ikke igjen, og merker at han har det vondt, ja da får han en paracet. Og heldigvis ble det bedre av det i natt. Er tett i nesen, så får også saltvann. Begynner å komme grønt snørr.... Det liker vi ikke... Men håper det bare er en vanli forkjølelse. Har laryngomalaci (medfødt lidelse som går over innen han er 18 mnd. Puster litt dårligere enn vanlig og lager lyd når han puster. Blir værre ved forkjølelse), så skal ikke mye til før han surkler godt når han puster.

Stusselig gitt når disse små blir syke...Men går greit når det ikke er værre enn som så:)

Ønsker dere alle en god og sykdomsfri helg;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffda, stakkars liten... ikke greit me syke barn, og ihvertfall ikke når de er så små og ikke kan si hvor de har vondt!

Er mange som er forkjølet nå om dagen, er liksom tiden for d nå... :o(

Men god bedring ihvertfall og håper han blir frisk snart!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...