Mogop fikk augustgutt Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 .......det tar minst en halv time å få henne til å kle PÅ seg om morgenen fordi hun vil gå i pysj hele dagen, og like lang tid for å få henne til å kle AV seg om kvelden, for hun hater faktisk å ha på seg pysj.... Og når hun er dypt fornærmet over at det ikke finnes noen rosa hester på ridesenteret, og ikke er særlig fornøyd med å ta til takke med en BRUN en (Æsj, den er jo brun som bæsj, mamma!)
Endelig Mor til2:-)A04&C08 Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 -------- Nesten alle samtaler begynner med "hvorfor det", "hva er det" og når resten av samtalen er "hvorfor det" uansett hve man svarer...... ---------begynner med småbarns stottring......(ikke alle gjør det da)
Gjest Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 - Det tar en halvtime å kle på seg om morgenen, fordi han skal gjøre ALT selv. - Skravla går i ett, og hvis han ikke snakker (og spør om alt) så synger han ;-) Fantastisk alder!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Hehe, synes de er søte når 50% av setningene avsluttes eller starter med -Hvorfor det? jeg =) MÅÅÅÅ du ha på sånn dameting mamma - hvorfor det? BTW: Leste et tips om at det var lurt å ta av de pysjen og kle på de med en gang de våkna, for da var de så trøtte at de ikke tenker over det ellerno - er jo verdt et forsøk!
Etaner Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 - Du begynner å bli så vant til " du er en bæsj" så du begynner å bruke det selv.. - "æsj", "ekkelt" og " jeg tåler ikke det mamma, da blir jeg syk" Er det jeg hører mest om middagsmaten min. - alle klær flyr av så fort han er innenfor døren hjemme. - "jeg leker IKKE med jenter jeg..." den hører jeg mye... - og som sagt over her... "hvorfor det?"
Mogop fikk augustgutt Skrevet 6. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2008 Vesla har forresten lært seg å plystre -falskt og skjærende og nesten hele tiden. Når hun ikke plystrer så synger hun med litt for høy, skjærende stemme..... (eller trasser over noe, da) Ære, være dem som jobber i barnehage!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå