(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Nå jenter. Synes dere det er ok å fikse litt på ansiktet ved hjelp av botox/restylane? Rynkene mine plager meg ikke nevneverdig, men ser ikke bort fra at botox blir noe jeg gjør om noen år. Derimot så misliker jeg sterkt de linjene ved munnen! Altså de fra nesa og ned langs munnen! Grr. Kunne godt tenkt meg å fylle de inn litt med restylane. Noen som har gjort dette?
Gjest Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 det regner jeg med at jeg kommer til å gjøre en gang i fremtiden ja..hvorfor ikke liksom...
Herlige barn har jeg fått Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Tante har tatt vekk smilerynkene som jeg da synes er sjarmerende!!) med restylane, men hun fikk allergisk reaksjon så hun måtte knaske tbl ganske lenge fordi hun ble syk av dritten. så anbefaler og ta en blodprøve for og teste om du ikke er i faresonen for og utvikle allergi for da blir det ikke mye pent seende ut!
cherry coke Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Nei...jeg har lyst en gang, men tør ikke. Har sett skrekkeksempler der musklene forblir lamme og ansiktet mimikkløst. Rynker kan jo være pent, det=) Men om det kommer noe mer safe på markedet, så kanskje.....?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2008 3 herlige. iiik, ja det var jo ikke noe særlig. Tjaaa, man syens kanskje andre sine rynker er sjarmerende men værre å synes det om sine egne gitt. ;p går man bare til legen og sier man skal glatte ut det gamle ansiktet sitt da og ber om en blodprøve?
Blåmandag¤ Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Jeg synes det er helt ok. Når den der rynken kommer over nesa, da tror jeg jeg vil gjøre hva jeg kan for å få den bort...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2008 ok, men det er botox da. restylane er vel ikke en nervegift men noe som bare fyller ut?
nickoline og supermann Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 ikke gjort det, men kan godt finne på å gjøre det....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. september 2008 restylane er ett fyllstoff. sånn som de bla. har i leppene for å få fyldigere lepper.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. september 2008 hehe, godt det er flere enn meg som er litt nervøs for disse rynkene og linjene!
Herlige barn har jeg fått Skrevet 6. september 2008 #12 Skrevet 6. september 2008 Altså du må jo finne ut hva slags innholdstoffer restylane har og få legen til og teste deg for de ulike stoffene, reagerer du ikke via blodprøven som taes så er det vel rimelig trygt og fylle inn med noe vil jeg da tro!
Monajenten Skrevet 6. september 2008 #13 Skrevet 6. september 2008 Rynker du liksom.....pøh, du er jo bare FIN! <3
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. september 2008 klumper du liksom! du er jo bare fiiin! <3 du vet hvordan det er monajenten.. hehe. takk du er nå søt da, men jooo jeg har sånne grove linjer fra nesa og ned.. synes jo best når jeg smiler da.. men blæææ.
Monajenten Skrevet 6. september 2008 #15 Skrevet 6. september 2008 Du er finingsen uansett du! Og klumper er en helt annen sak. Vi snakker faktisk en helt annen BOK. Og den gidder jeg ikke diskutere i dag:-P <3 søtami <3
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 6. september 2008 haha, psssj.. mine kan jeg ikke trylle bort med skjørt!!! må ha en sekk på hodet da jo! Fnis. ok ok jeg overdriver men jeg skal ha slik jan-thomas-gift i ansiktet en vakker dag ja!
snartmammapåny Skrevet 6. september 2008 #17 Skrevet 6. september 2008 Er nok helt åpen for litt botox med tiden ja. Trenger det ikke per i dag, men om noen år ser jeg ikke bort i frå at jeg glatter ut litt.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #18 Skrevet 6. september 2008 hehe, jeg tenkte at om jeg startet nå så ble det ikke så unaturlig når jeg plutselig kom med rynkefritt ansikt som 40+åring. hehe. ingen som faktisk har gjort det som vil fortelle litt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå