*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Vi som prøver sånn, har dere noen navn i hodet?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. september 2008 Kansje legge med at vi har navn helt klare:) Tobias Leander/ Tobias Nathaniel Tuva Nathalie
km med 1+ hybelboer :) Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Har jo prøvd ei stund, som deg, og har hatt god tid til å tenke på navn. Her er d Mina og Henning som er favorittene...enn så lenge:) Av erfaring vet jeg at d kanskje ikke passer når babyen engang ,forhåpentligvis, kommer. Har en sønn på 5 år som ikke passet til navnet vi hadde klart... så man vet jo aldri
malla85 Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Likte navnet Tuva veldig godt Silje Spiresnart! Selv liker jeg Rebecca og David... Men vi får se Gubben vil jo kanskje ha noe han ville sagt ang navn han å
monca*84*j12 Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 hei hei.. vi har også navnene klare... Eiril-Johanne og Sigurd-Olai Det er bare familie navn,,,
floga har endelig fått spire Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Her er det Adele og Elias som er favorittene:) Men liker også Ask veldig godt da!
Musemor med tre søte små Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Jepp, og ikke kommet til enighet. Jeg ønsker Helena eller Trym, men mann har bestemt seg for at det må begynne på bokstaven M. Siden han begynner på K, jeg på N og gutten på L. Ting må da være alfabetisk...
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2008 Malla85 Ja, Tuva er nydelig:o)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. september 2008 floga-1pp Vi liker også Elias veldig godt.. Men kjenner en del som heter det og dt er veldig brukt akkurat nå..
påtjukken Skrevet 7. september 2008 #10 Skrevet 7. september 2008 har ei lita no som heter vanessa og neste blir erica eller mikael... mange fine navn dåke:)
Vifikkiaugust Skrevet 7. september 2008 #11 Skrevet 7. september 2008 Vi har tenkt en hel masse, men har ingen anelse så langt. Begynte da veslejenta lå i magen for over to år siden. Den gang ble vi enige om navnet 14 dager før hun såg verden. Guttenavn klarte vi ikke finne. Neste gang blir det vel på samme måte:)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 7. september 2008 #12 Skrevet 7. september 2008 vi har tenkt på Tiril om det blir jente (den er rimelig garantert) og Theo om gutt (den er vi ikke helt enig om) Den dagen jeg slutta på pilla og vi bestemte oss for å prøve, var vi ute og gikk en småromantisk tur langs en sti ved stranda.. hvor vi pratet om fremtiden og drømte oss litt bort. Ved stien var det mange sånne gule tiriltunge-blomster, og jeg kommenterte det.. Så sa typen bare.. Tiril? er ikke det et fint navn? Og egentlig så har det så og si vært bestemt siden da, for vi likte navnet så godt begge to.. men ting kan såklart forandre seg.. og for alt vi vet så passer ikke Tiril på det lille nurket den dagen hun ser verdens lys.. om det skjer da såklart:) Theo synes jeg er finest, mannen litt usikker.. så vi får se.. og nå har ei på jobben "tatt" navnet, så da er ikke jeg så sikker lenger heller.. Så liker jeg både Jesper og Jonathan, men mannen sier bare "Kardemommeby"! og så er liksom den diskusjonen over:) han liker ikke navn som kan assosieres med slike ting.. Akkurat som Ronja, som jeg syns er nyyydelig.. men han sier såklart: "Ronja røverdatter"! Bare å gi opp jeg tror jeg.. haha
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 7. september 2008 #13 Skrevet 7. september 2008 Navn ja.. det har jeg tenkt på siden jeg var 10! Hehe.. Neida, men de vi har på lista, er: Oline Mie Ludvig Tinius Olivia Vanskelig! Men blir nok mest sannsynlig Oline eller Ludvig :) Har ei lita Mathea fra før:=)
Veresa Skrevet 7. september 2008 #14 Skrevet 7. september 2008 ja. æ syns iselin e så fint. men av erfaring så vet æ at navnet ikke trenger å passe på den som eventuelt kommer ut en gang.. hadde mange navn på min første å ville så gjærne at han skulle hete markus. (tomas) va et navn vi aldri hadde tenkt på. men d første æ sa da han kom ut va åååå Tomas..ler han va en Tomas. så med neste gidder æ ikke å tenke så mye på d. før vet d kommer....
luna85 Skrevet 7. september 2008 #15 Skrevet 7. september 2008 jeg vil at når jeg får barn, som jeg håper blir snart... blir navnet enten : Tiril, Sofie eller Emil
*mitt største ønske* Skrevet 7. september 2008 #16 Skrevet 7. september 2008 har ikke diskutert så mye navn vi,men jeg har jo mine ønsker klare..hihi=) Jentenavn: - Elida,er er veldig gammelt norsk navn!!synes det er kjempefint:) - Tuva -Emma( veldig oppbrukt nå) -Mathea Guttenavn: -Emrik,hata det navnet,nå elsker jeg det=) -Emil -Issak -Ask jeg synes at guttenavn er mye vanskeligere enn jentenavn jeg da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå