Dolpins:) Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 han syns at ungen vår skal hete carsten emil,eller bare carsten,men jeg syns det navnet er helt grusom,hva syns dere????
Gjest Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Må nok være enig med deg jeg.. Carsten syns jeg ikke var noe fint.. Men Emil er jo kjempe fint =)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Syns det var fint jeg. Men liker Karsten Emil bedre
Lilletrille med to jenter Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Emil er jo søtt, men Carsten liker jeg ikke:(
Gjest Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Synes Karsten er en fint navn jeg. Men det passet ikke med Emil etterpå selv om det også er et kjempefint navn. To fine gjør ikke alltid et kjempefint :-)
prebs Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Jeg synes det var kjempefint, men jeg ville også ha skrevet Karsten Emil. Emil bør uttales med kort i, Emiiil er ikke noe fint.
-Mariposa- Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 Nei, liker ikke Carsten! Emil er jo koselig, men veldig vanlig for tida...
Lullunutu Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 Passet ikke sammen i det hele tatt er nå min mening.. Skal jo ære lett å si, man burde jo bruke begge navnene når gutten får to navn... Har to navn og de er begge blitt brukt=)
Mamma'n til Elias Skrevet 7. september 2008 #10 Skrevet 7. september 2008 Hva med Casper Emil.. Liker det bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå