Gå til innhold

Hvorfor er du aleine hjemme i kveld?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er aleine hjemme fordi mannen og eldste er på hyttetur med et vennepar og deres barn. Jeg er hjemme med syk(e) barn. Minste er bare forkjøla, mellomste har øyekatarr og begynte på antibiotika i natt. Heldigvis la de seg fint, så nå skal jeg spise sjokolade og se om jeg finner en film i skapet =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi mannen er bortreist og barnevakten ble syk. Jeg skulle egentlig vært på reunion, men tilbringer i stedet kvelden foran pc'n! Ja, ja, slik kan det gå..............

Skrevet

Han er ute på fotooppdrag, men kommer hjem om ikke så veldig lenge. Så skal ikke være alene i hele kveld da.

Skrevet

Mannen er på hyttetur og jenta sover. Så her sitter jeg.

Skrevet

Fordi mannen er på jobb :) Jeg og ungene skal ha rekeaften med svigerfar og svigerbestemor ;) Slemme er vi :) Men mannen får også når han kommer hjem.

Skrevet

Fordi jeg ikke gadd å dra bort sammen med gubbe for å se på fotballkampen. Fristet mer med en kveld hjemme alene til å ikke gjøre en dritt. Ahhh!

Skrevet

Fordi det er landskamp på tv, og da er det like greit at han ser den ute :)

Skrevet

Fordi mannen min er på jobb.. eller et eller annet..

Skrevet

Mannen er på jobb. Jeg sitter og gleder meg til å se på film og sløve forran TV eller i senga og sovne tidlig:)

Jeg har blitt litt kjedeligere med åra:P

Skrevet

Bor alene men har kjæreste da. Men han er å besøker foreldrene sine denne helgen.

Skrevet

fordi mannen er hos en kamerat på besøk i kveld!

Skrevet

Fordi samboeren min er på fest i kveld...

Skrevet

...fordi min kjære er på jobb/landskamp, to barn hos moren sin på helgebesøk og mini i seng. Herlig å være litt alene innimellom ;-)

Skrevet

Er ikke helt alene for jeg har jo de to små her, men har ikke mannen min hjemme for han er på jobb :(

Skrevet

Samboeren min pleier å være hos en kompis og se på film, spille data, prate sjiit og slikt hver fredag, men denne uka ble det flytta til lørdagen, så her er jeg :-)

Skrevet

Mannen er på jobb, minsten er på overnatting hos besteforeldre, eldste sover og her sitter jeg :P Skal snart ta meg et deilig, langt bad tenker jeg;)

Skrevet

Jeg er ikke helt alene da, men uten mannen. Ungene sover, så det føles som å være alene. Mannen er i huset vi holder på å bygge, så jeg skal ikke klage. :)

Skrevet

Sambo er på Rudskogen, og jeg er hjemme med sykt barn ( og er syk selv). Nå skal jeg spise litt is før jeg legger meg. Har lagt meg 19.15 to dager på rad, så egentlig er jeg langt over leggetid allerede!

Skrevet

Sønnen min er hos pappan sin så jeg sitter hær med te og snop, mens jeg tvinger meg til å være våken til minst kl ni før jeg stuper til sengs:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...