Gå til innhold

Ble dere mer opplagt når der gikk over til 2 tri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare i uke 7, men er kjempesliten. Orker såvidt å jobbe 8 timer hver dag, og når jeg da kommer hjem må jeg bare legge meg på sofaen. Er i tillegg veldig kvalm:-(

Noen som kan berolige meg med at det kommer bedre tider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er så individuelt.

Jeg ble mer sliet. men var frisk hele 1 tri. sykklet til jobb og kan ikke klage. men så fikk jeg brått stor mage. Og den kom tidlig. også sliter jeg bed bekkenet. Nå er jeg i uke 29. da. og Syns det har gått fort hit

Skrevet

Jeg også var kjempesliten de første ukene, og d er normalt det! Tenk den forandringen i kroppen!! Men jeg er nå 23 uker på vei, og vel så slitne..om ikke mer:( Orker så vidt gå opp en trapp, og er sliten når jeg har tatt på meg sko....men får tenke positivt!!!!! Håpe d går over snart!

Skrevet

Hadde det også sånn i starten. Ingen umiddelbart bedring ved overgang til 2.tri, men gradvis ble man litt kvikkere og det gikk ikke lang tid før man følte seg litt levelig igjen. Tror jeg nesten kan love bedre tider ;)

Skrevet

Jeg har merket at ejg har blitt litt lettere til sinns, og kvalmen/murriger i magen har nesten gitt seg. men så trøtt har jeg aldri vært før! Det har kommet kraftig tilbake på meg! og litts søvnmangel:S Men, jeg våkner ikke om natta for å tisse og DET ER DEILIG DET!

Skrevet

jeg var kjempe trøtt og sliten i 1.trimester, men var veldig lite kvalm, så hadde ikke så mange andre plager. 2.trimester har jeg følt meg mer opplagt, og hatt mye mer energi, men har også pga magen, ikke sovet så godt om natta, og vært oppe flere ganger for å gå på do.

Men nå begynner jeg snart på 3.trimester, og kjenner at jeg begynner å bli mer sliten igjen.

Så for meg har 2.trimester vært best :-)

Nå går det nok bare nedover med energi og alt annet...

Ryggen blir værre og værre, og snart begynner vel bekkenet og gi meg problemer også. Sånn har det vært med alle de andre 3 også :-)

Skrevet

Jeg var mer trøtt i 1. trimester.. er fortsatt en del sliten og trøtt, og kan sove mye.. tar meg også tid til å sove mye hvis jeg kjenner kroppen trenger det, og da går det så fint så.

Ellers har jeg faktisk ingen plager.. var aldri kvalm eller noe som helst, så jeg har vært utrooolig heldig!

Skrevet

hei

det er lys i tunnelen :-) men det er individuelt når og om ting bedrer seg, men for de fleste gjør det det :-)

jeg for min del var skikkelig ubrukelig i 1. tri fra og med uke 8, men i uke 12 er jeg bedre :-) jeg trenger å sove en dupp midt på dagen, og mer søvn utover det enn vanlig også. Jeg er imidlertid ikke kvalm hele tiden, og når jeg tenker tilbake nå så varte elendigheten kun 4 uker for min del, så jeg har vært superheldig :-)

lykke til, jeg håper du er så heldig som meg :-)

Skrevet

Hei...

Jeg var mye kvalm i begynnelsen og kastet opp en del. det forsvant nor jeg passerte 12 uker. jeg var sykemelt i begynnelsen siden jeg derev å kastet opp. når jeg kom tilbake på jobb fant jeg ut i sammarbeid meg legen at jeg bare skal jobbe 50% for jeg har mye stres i jobben min. jeg er nå i uke 18 og har begynnt å bli kvalm igjen og kaster opp når jeg streser. Satser på at det bare er en fase jeg skal forbi.

Lykke til videre. tenk posetivit. Det er vært det til slutt.

Skrevet

Hei :-) Jeg var ubrukelig etter jobb fra uke 7-13. Etter det har jeg vært helt i tippitopp form (sover kun litt dårligere om natta enn normalt). Har nå mye energi til jobb, kjæreste, trening og venner (er sosial og tiltakslysten!).

Så håper denne delen av svangerskapet varer lenge :-)

Klem

Skrevet

Dette var god lesning:-)

Jeg får bare håpe det gir seg etterhvert. Fungerer dårlig på jobb for tiden, og samvittigheten tynger noe alvorlig:-(

hilsen meg som ser frem til bedre tider =)

Skrevet

Bare se framover sommerfugl :) Du kommer til briste over av energi i 2. tri!!

Jeg kunne knapt gå 200 m de første 3 mnd.. kastet opp gjorde jeg også. Nå er det et helt tilbakelagt og uvirkelig stadium!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...