LINDA*** Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 F.eks: * Svøm aldri før det har gått 2 t, da man synker lettere om man nettopp har spist. Selv tror jeg det ikke stemmer, men. Har jo aldri prøvd men;) * Man er født homofil. (Den er jeg usikker på * Det betyr lykke å få regn i sløret. Tja, noen som er blitt skilt-selv om det har regnet på bryllupsdagen?? * Hvis du spiser sent blir du fet (eeehh) * Kosthold gir deg kviser (sjokolade) *Hudkrem forhindrer rynker (men HADDE det funka ville mutter sett ut som meg!!
Gjest ->>- Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 -Det har ikke noe med at man synker lettere å gjøre. -Det er det ingen som vet sikkert. -Ja, det er nok helt sant. -Neppe. -Til en viss grad. -D'oh.
hEiSvEiS Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 * Sikkert ikke om det var kål eller erter man spiste * Noen kanskje.. mens andre er litt mer åpen og blir formet etter miljøet * Overtro! * Kommer an på hva du spiser :-) * Nei.. nekter å tro det! * haha.. lov å håpe :-)
ifie Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 * Har lært at man kan få lettere kramper * Jeg tror man er født homofil * Aaaner ikke * Forbrenningen er lavere på kvelden, så man blir "fetere" av å spise sent? * Kviser har med hormoner å gjøre, ikke kosthold. Men dårlig kosthold kan vel gi utslag i hormonene? * Tørr hud blir jo fort litt skrukkete?
Musemor med tre søte små Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 * Svøm aldri før det har gått 2 t, da man synker lettere om man nettopp har spist. Selv tror jeg det ikke stemmer, men. Har jo aldri prøvd men;) - Vel man bli daff av store måltider, men et par brødskiver er nok ikke farlig å svømme etter * Man er født homofil. (Den er jeg usikker på - Stemmer nok denne * Det betyr lykke å få regn i sløret. Tja, noen som er blitt skilt-selv om det har regnet på bryllupsdagen?? - Håper det * Hvis du spiser sent blir du fet (eeehh) - Nja. Undersøkelser viser at maten man spiser sent har en tendens til å være mer usunn. Således kan man vel kalle den sann * Kosthold gir deg kviser (sjokolade) - Jeg får mer uren hud i perioder jeg spiser mer usunt *Hudkrem forhindrer rynker (men HADDE det funka ville mutter sett ut som meg!! - Håper det ;-)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Vet ikke.. Tror ikke det har så mye for seg.. Men samtidig så er det jo et veldig veldig brukt myte.. Jeg tror noen er født homofil.. Noen tror jeg blir det utav arv og miljø.. Vanskelig spm.. Det småregnet dagen jeg giftet meg.. Håper det stemmer.. hehe.. Kan ha noe for seg..Men kommer an på aktiviteten akkurat da.. Forbrenningen er gjerne ikke høyest på kvelden.. Tror ikke at f.eks sjokolade kan gi deg kviser.. Men tror at vann bla kan gjøre huden bedre.. Forskning sier jo forskjellige ting.. Er hudpleier selv og kan ikke helt selv se forbindelsen.. Hudkremer kan ikke forhindre rynker.. Men starter man tidlig ( før man har fått rynker) så kan man utsette det og minisere rynkeutfallet.. Ved og bruke kremer som strammer opp huden og elastiteten... Men mye der går på arv og miljø..
prebs Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 * Usant om svømming *Sant om homofili (det har "man/forskerne" all grunn til å tro) *Usant om lykke i sløret (men det finnes naturlig nok ikke statistikk på det!) *Usant og sant (kommer an på HVA du spiser og når og hva og om du har spist tidligere på dagen) *Usant om kviser (har det fra en hudprofessor) *Usant om hudkrem (har det fra den samme professoren)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå