Honningmelon Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Setter enden som vi spiser av opp.
Sånn kan det gå Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Selvfølgelig med "spisedelen" opp, ellers blir det jo ikke reint.
Soleie m/3 gull :) Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 med håndtakene opp. sånn at jeg slipper å ta på spise delen når jeg tar utav:)
~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Som regel med handtaket ned, men t skjeene setter jeg ande veien siden de pleier å gli mellom hullene sånn at kurven hekter seg fast
sveis Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Håndtaket ned selvsagt. Ellers blir det ikke helt rent, og bunnen av bestillkurven blir fortere ødelagt.
Soleie m/3 gull :) Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 og jo det blir rent. iallefall hos oss:)
To trollunger + en spire Skrevet 6. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2008 Jeg setter dem opp for at det skal bli rent.
Mor di! Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 Med "spiseenden" opp. Tar heller ikke på den delen når jeg tar utav maskinen. =)
hit og dit Skrevet 6. september 2008 #10 Skrevet 6. september 2008 spiseenden opp, og det går fint å ta ut av bestikket uten å ta på spisedelen ja. Svigermor har ei skuffe øverst i maskina si, og den misunner eg ho. Betre plass nede med tallerkene, og lett å ta ut bestikket. Strengt tatt så misunner eg ho heile maskina, ryddigere med skitten oppvask i maskina, enn på benken ventende på å bli vaska.
Minnie Mom Skrevet 6. september 2008 #11 Skrevet 6. september 2008 Spisedelen opp, har lært eller lest at det blir renest da.
Sånn kan det gå Skrevet 6. september 2008 #12 Skrevet 6. september 2008 Sånn skuffe oppe hvor bestikket ligger ville jeg aldri hatt. Brukte en slik maskin et par mnd en gang og jeg holdt på å gå på veggene av all tiden det tok å "pusle" bestikket på plass der. Nei, bestikkurv som man bare kan "slenge" bestikket nedi er tingen for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå