Gå til innhold

hvor får dere kjøpt tights?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er så vanskelig å finne klær nå ;-(

kunne godt ha tenkt meg en fin brun tights og en svart, men ingen butikker har ........ huff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H&M har noen mammatightser :)

De har et eget merke med gravidtøy, H&M Mama.

Skrevet

Jeg kjøpte tights på lindex, men de har sluttet med mammaklær nå,, hvertfal i stavanger... De var mye finere en de på hennes. De var glossy..

I stavanger er det nå kun to butikker som selger mammaklær nå..(som jeg vet om) !!!!

SYYKT PROVOSERENDES!

Sorry.. måtte bare få det ut. men de tightsene på lindex var kjempefine.. selv om de er litt tynnere en vanlige. =) Gi beskjed om du finner noen fine..

Skrevet

H&M har 2pack med mamma-tights, de er tynnere enn vanlig, og nupper noe inn i h....

Irriterer meg grønn over de.

Har ikke hatt tid til å finne noen andre ennå, har vært litt for opptatt med å ligge inne og spy:(

Skrevet

har du problemer med å finne tights? Hmm de selges jo overalt fortiden. Dersom det er tynne du mener så har Lindex og hm for gravide, de har også vanlig type slike i bomull som er kjempe store. Ellers har laredoute gode både for store og normale:)

http://laredoute.no/

gå inn på tallissime så BUKSER & KORTE BUKSER så tights så finne du de i store størrelser.

Ellers er et tips fra min venninne som har vært gravid flere ganger, snu stømpebukser/tights bakfrem og kjøp stor størrelse.

Tror det er litt værre for meg som er 180 cm høy........

Skrevet

Jeg fant veldig greie tights på bikbok, disse er veldig lave i livet, så jeg gikk bare opp en str og de er veldig gode, ganske tykke og myke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...