Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Litt nedfor i dag, så beklager negativiteten... Men lurer på om jeg er veldig kravstor nå. Skulle egentlig få besøk av ei venninne i dag. Kjøpt inn litt god mat og leid en film, koselig at hun ville ta seg tid på lørdagen. Men så hørte jeg ingenting. Tenkte å sende en meldin hvis jeg ikke hadde hørt noe til kl 19. Men litt før kl 18 fikk jeg melding der hun unnskylde seg og hadde glemt meg, om vi kunne ta det en annen dag. Jeg gidder ikke å gjøre noe stort ut av det og sier bare at vi kan ta det til uka. MEN i samme meldinga spør jeg om noe jeg har lurt på lenge. Hvorfor jeg ikke blir spurt om å bli med på ting lenger? Jeg gjorde det da jeg var gravid, så hvorfor ikke nå? Jeg har mulighet til å skaffe barnevakt, og om det ikke går den og den dagen så har jeg ihvertfall fått en invitasjon. Jeg har ikke lyst å ut og feste, men kunne jo bare tatt en liten tur for å være sosial. Får tilbake et unnskyld da, men du kan jo spørre selv. Ja, jeg kan jo det, men hvis bilen til Sverige er full(dagstur) eller det er snakk om hvordan det var på byen forrige lørdag blir det vanskelig. Skrev at jeg ikke mente det slemt, at det er vanskelig for meg å trenge meg på og at jeg forstår at det sikkert ikke er så fristende å sitte hos meg kveld på kveld. Men var det så fælt av meg å si ifra? For nå er hun faktisk sur på meg...
nickoline og supermann Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 synes det var helt greit å spørre jeg! - hun burde jo skjønne at du blir skuffet. Man har et liv selv om man har barn.
Tante Bassa Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Hvis ho er sur på deg nå, så er det sikkert fordi ho fikk dårlig samvittighet. Angrep er det beste forsvar vet du.... Synes det var riktig av deg å ta det opp med henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå