Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?? (litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå jenter, trenger jeg seriøst hjelp... Jeg ble alene i juni, og helt siden da har det vært krangling og dritt med ex`n, vi har vært på mekling å har blitt enig ang samvær... vi hadde da en kontrakt, men skulle egentlig tilbake dit den 4 sept for å skrive ny, ble enige om at vi skulle gjøre det privat, for da var vi vennen (har gått frem og tilbake uvenner, venner, uvenner, venner liksom) Men nå er det dritt igjen da... Og i går fortalte han meg det at han mens han har samvær i 2 timer lar kameratene hans passe jentungen mens han dusjer eller gjør noe annet... da blir jeg irritert, det er for FAEN snakk om 2 lusne timer liksom, kan han ikke dusje etter det da, og heller være sammen med dattra si??? Her for en stund siden gikk det nesten 3 uker før han hadde noe samvær, han ga rett og slett faen....

Han kjøper ikke inn mat, bleier og ting hun trenger, det må alltid jeg sende med, det er da vel ikke bare mitt ansvar??

Han er oxo en horebukk til de grader puler og driver med alt og alle.... får snart helt dilla her... HUFF...

Og nå er det egentlig meningen at han skal ha jentungen på samvær i morgen, men etter å ha hørt at han lar andre passe henne, og at han egentlig ikke bryr seg, er det søren meg ikke mye fristende å sende henne til han......

Hva skjer hvis jeg ikke gjør det?? overreagerer jeg??

Tror litt av frustrasjonen min kommer av at jeg fortsatt har følelser for han,, og vet han oxo har det for meg, for snakket om at vi kanskje skulle prøve på nytt igjen i går.... men så plutselig er han forelsket i ei anna jente, som visst nok liker han oxo da.... er nok litt sjalu, og vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette... noen råd?? klarer ikke la være å tenke på han på hva han gjør... og dum som jeg er=) Så sender jeg han mld, som til slutt blir bare krangling, og da skal han ta fra meg jentungen!!!

Herregud.... Hva skal jeg gjøre??

Må bare ha det ut, beklager langt innlegg..

N.M

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...