Gå til innhold

Er du først på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg.... Og det irriterer meg faktisk at de som bor nærmest alltid kommer slentrende 5 minutter før - eller etter- arbeidsdagen starter.

Men det skal sies, kremt-kremt, at jeg går gjerne litt før dagen er over... ;) innimellom, altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er altid først på skolen, av de i klassen, om det teller for noe?

Skrevet

joa! Først er først;) *gratuelerer* hehe

Skrevet

Alltid tidlig/tidligst ute til alt jeg.....

Kan vente meg ihjel enkelte ganger, men heller det enn å være sent ute. Har et par på jobben som gjerne kommer både 5 og 10 minutter for sent :-S

Skrevet

Jeg var alltid det før, men nå som jeg må levere to stk i barnehagen først, så kommer jeg alltid ganske presis ;-)

Må være på jobb innen 8.15 for jeg begynner undervisningen kl 8.30 :-)

Kommer aldri for seint!

Skrevet

Jeg kommer stort sett alltid først og går sist og rekker sjelden kaffepausene de andre tar i løpet av dagen... Til og med matpausen er det ikke alltid jeg får tatt på skikkelig vis.

Skrevet

Nei. Men vi har fleksitid:)

Skrevet

Noen ganger.

De gangene jeg kjører og ikke skal levere mini i barnehagen benytter jeg for eksempel muligheten til å komme en time før og gå en time tidligere ;-) (ev. opparbeide meg timer som jeg kan avspasere senere en gang).

Ellers så er jeg der et sted mellom fem på åtte og åtte, og går hjem når jeg skal.

Videre bryr jeg meg heller lite om når andre kommer og går.

Så lenge de gjør jobben sin og det ikke går utover andre hvorvidt de kommer sent eller tidlig, kan de komme når de vil for min del.

Fordelen med å ha en jobb der man er veldig selvstendig og at det ikke har noe å si for andre om en forskyver dagen en time frem eller tilbake.

Skrevet

Jeg kommer som regel 5 min før om jeg ikke må kjøre i bhg. Jeg begynner ikke før 07.15, så da er det selvfølgelig helt greit at jeg kommer 07.10.

Skrevet

takker og bukker *stolt* :P

hehe.. enten er vi pliktoppfylene, eller bare dumme... hehe

Skrevet

JA i de fleste tilfeller. Med få unntak

Skrevet

Hos oss har vi flexitid og ingen utnytter systemet.

Det er jo summen som betyr noe og ikke minst at man gjør jobben.

Selvsagt noe helt annet i yrker med vaktskift, åpningstid osv - da får det større konsekvens å ikke komme i tide.

Skrevet

Jepp, jeg kommer alltid på jobb rundt kl 07, og resten kommer slengende ved 8 - 8.30-tida. Heldigvis har vi flexi-tid, så jeg slipper å irritere meg over de som alltid kommer for sent. Det blir jo minus-minutter på dem det. Var verre da jeg hadde en jobb hvor vi ikke stemplet inn/ut. Da irriterte jeg meg ofte over noen få som alltid kom for sent, og i tillegg var vedlig ivrige på å komme seg hjem fra jobb før tida også! Grrrrr.............

Skrevet

Eg kjem 5min før eller presis, det skulle berre mangle. Å komme for seint er respektlaust ovenfor lærarar, medarbeidarar og andre som ein skal jobbe saman med.

Skrevet

Jeg kommer presis på jobb, men skal innrømme at jeg er en av de som kommer hesblesende 5 min. inn i forelesningene:/

Skrevet

Når jeg har tidligvakt, så ja. Kommer faktisk en halvtime før, men det er det kollektivtrafikken som bestemmer at jeg må. Er alltid tidlig ute ellers da, så jeg nyter den halvtimen med en kopp kaffi i stillhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...