Gå til innhold

Noen her som har prøvd akupunktur mot kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hjalp det?

Takknemlig for svar fra en som har doskåla som sin nærmeste venn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Jeg hadde min første behandling med akupunktur mot kvalme i går, og jeg kjenner allerede en bedring. Jeg har stor tro på dette, da hun fikk igang fødselen min ved forige svangerskap. Skal tilbake på mandag, og da regnet hun med en stor bedring :-) fikk også homeopat medisin som jeg tar ved kvalmetopper, og de hjelper også. Har ikke vært kvalmefri siden jeg var 5 uker på vei... nå er jeg 12 fulgåtte... bortsett fra i dag :-) jippi så dette har jeg tro på...

lykke til

Skrevet

Takk for oppmuntrende svar:-) Jeg skal ringe jordmor på mandag og bestille time. Har brukt nåler for det meste, så troa på at det virker er der. Men siden jeg ikke fikk tilbud om det i forrige sv.skap, trodde jeg kanskje det ikke hadde noe for seg..

Lykke til du også, håper kvalmen har reist sin vei for godt:-)

Skrevet

Jeg tok 4 ganger akupunktur uke 6-7,-det hjalp kjempebra! Anbefales...

Var så kvalm at jeg ikke greide å stå opp av senga.

Skrevet

Dette visste jeg ikke om! Gjett om jeg skal bestille time på mandag!'

Men.. Er det jordmor eller fysioterapeut dere bruker..

Er så sliten av kvalme og oppkast at jeg ikke har lyst å stå opp om morgenen...:(

Skrevet

Jeg går til en jeg brukte ved forige svangerskap. Jeg har bare gått privat, altså bare ringt en akupunktur/homeopat som jeg vet er flink, men er jo jordmødre som driver med akupunktur også... så du må bare undersøke i ditt distrikt...

Må bare si at jeg er enda bedre i dag.... var faktisk ikke kvalm da jeg våknet i dag.... jeg har hatt en behandling, og det var på fredag... ny behandling i morgen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...